To bude velice bezpečnej systém, když autu co ujíždí 250 po dálnici vypnou zapalování, čímž přestanou fungovat posilovače řízení, brzd, ABS apod.
A vemte si, jak dlouho asi bude trvat, než hlídka nahlásí centrále co je to za auto, centrála požádá nějaké vyšší vedení o vypnutí motoru (nevěřím tomu, že by hlídka řekla "vypněte motor autu s SPZ XXXXX" a hned ho vypnou) - vše bude muset být 10x prověřené - opravdu ujíždí? opravdu někoho ohrožuje? a v konečném důsledku, než dostane centrála povolení na odpojení auta tak se řidič někde rozseká...).
Nemluvě o bezpečnosti - jen až někdo vyhmátne frekvenci a kód, kterým se to vypíná, či až se nějaká bába v centrále překlikne a vypne motor jinýmu autu, než měla.
A u nás v ČR radši ani nemluvě o velice dobře "fungujícím" registru vozidel - někdo vám přes noc ukradne SPZ, vy to hned ráno nahlásíte a za týden vám vypnou motor, protože někdo s vaši SPZ ujíždí...
Názor byl 2× upraven, naposled 09. 02. 2014 15:17