Šéf evropského Samsungu se omluvil majitelům Note 7. Slevu na příští model však nepřihodil

Kauza okolo Samsungu Galaxy Note 7 postupně opadává, většina přístrojů již byla vrácena, ovšem některé záležitosti stále zůstávají nevyřešeny. Zatím se třeba stále čeká na potvrzení, co vlastně způsobilo stažení Galaxy Note 7 z trhu. A čekání na samotné vysvětlení vyplnil evropský šéf Samsungu, který nám prostřednictvím české pobočky zaslal otevřený dopis určený dřívějším majitelům Galaxy Note 7. Přikládáme jej v plném znění:

Vážení zákazníci,

pro společnost Samsung je důležité naše produkty neustále inovovat a přicházet se zcela průlomovými technologiemi, které skutečně obohacují životy lidí. Stěžejním bodem naší mise je nabídnout to nejlepší ve své třídě co do bezpečnosti i kvality. Bohužel, v nedávné době jsme tomuto závazku zcela nedostáli.

Vzhledem k tomu, že jsme na evropském trhu nezahájili skutečný prodej zařízení Note7, ale jen distribuci části předobjednávek, byl nepříjemnostmi spojenými s telefony Note7 ovlivněn nižší počet zákazníků. Přesto jsme si vědomi, že jsme nedostáli našim vysokým standardům, stejně jako očekávání zákazníků, kteří si předobjednali toto zařízení. A za to se Vám upřímně omlouváme.

Bereme vážně naši odpovědnost, co se týče bezpečnosti a kvality. Proto ve spolupráci s vládními organizacemi a průmyslovými partnery po celém světě činíme proaktivní kroky ke zlepšení situace. Zde je aktuální přehled našich dosavadních kroků.

Jak už jste pravděpodobně byli informováni, výrobu Galaxy Note7 jsme zcela zastavili. Zároveň pracujeme na tom, abychom zajistili bezpečné vrácení každého Note7. Oceňujeme trpělivost všech našich zákazníků, kterých se tato nepříjemnost dotkla a museli využít výměnného programu.

Společnost Samsung v současné době usiluje o identifikaci a odhalení původu problémů s bateriemi telefonů Note7. S pomocí nezávislých odborníků třetích stran jsme zahájili vyšetřování za účelem přehodnocení veškerých aspektů zařízení, včetně baterie, hardwaru a softwaru či výrobních procesů. Jakmile získáme výsledky těchto šetření, budeme je transparentně komunikovat.

Společnost Samsung se pyšní dlouhou tradicí v oblasti inovací a dokázala, že se vždy poučila ze svých chyb. Přestože dbáme na neustálé inovace při vytváření technologií nových generací, bezpečnost zákazníků zůstává naší hlavní prioritou. Proto je naším záměrem investovat především do zvýšené péče o zákazníka a zajištění vysoké kvality produktů.

Jménem všech našich evropských zaměstnanců chceme vyjádřit lítost nad současnou situací a poděkovat Vám za Vaši trvalou podporu. Budeme naslouchat Vašim potřebám, abychom se z této situace poučili, a jednat takovým způsobem, abychom získali zpět Vaši důvěru.

S úctou,

YH Eom

Prezident a CEO - Samsung Electronics Europe 


 

A zatímco v Jižní Koreji je již znám slevový program na Galaxy S8 a Galaxy Note 8, v Evropě zatím zůstává pouze u omluvného dopisu. Zda Samsung v Evropě také nabídne nějakou formu kompenzace pro dřívější majitele Notu 7, je otázka, na kterou zatím nedokážeme odpovědět.

Diskuze (6) Další článek: Gmail pro Apple iOS už není pro ostudu. Umožní odvolat odeslanou zprávu a dohání Android

Témata článku: Samsung, , , Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Note 7, Samsung Galaxy Note 8.0, Samsung Galaxy Note 8.0 16GB 3G, Samsung Galaxy Note 8.0 32GB 3G, Samsung Galaxy Note 8.0 32GB Wi-Fi, Model, Samsung v Evropě, Mise, Majitel, Sam, Kompenzace, Plné znění, Stěžejní bod, Otevřený dopis, Slevový program, Šéf, Mode, Vysoký standard, Vrácení, Život lidí, Prodej zařízení