Šeptanda: Na Windows 10 poběží aplikace z Androidu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 73

Názory k článku

avatar
09. 02. 2015 14:13

Vždy když si přečtu takový článek, strašně mi chybí zdoj! Takhle si myslím, že myslenka androidich aplikaci na windows je uplně mimo, nicmene kdyby byly pod clankem krasne vypsane zdroje, mozna bych si to nemyslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 02. 2015 12:48

vánoce 2011: s WP7 a nadupanými modely to MS rozjede! ..
vánoce 2013: s WP8, Nokií a nadupanými modely to MS rozjede! ..
vánoce 2015: s WP10 a nadupanými modely to MS rozjede! ..
LOL.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Na zacatek upozornuji, ze nejsem vyvojar ani znalec nybrz jen a pouze uzivatel.
Mam rad a vyuzivam Google sluzby, proto mam Android.
V pripade ze bych se dostal k nativnim Google aplikacim na Lumii, asi bych ji vzal z nekolika pro me prostych duvodu.
A to uz by byl jen malinky krucek, abych nektere aplikace casem zmenil na ty od Microsoftu.
Takze mne to neprijde az tak blbe a nelogicke, i kdyz si osobne myslim, ze se tak nestane.
A verim, ze se tak nestane.
To by Google ztratil soupere a navic po Microsoft resenich porad pokukuji ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 02. 2015 10:15

8.x a výš je totiž jen nepovedená grafická nádstavba Androidu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2015 22:57

Priznam sa ze ma to niekedy napadlo. pretoze nemyslim si ze ludia si nekupia wp kvoli nejakemu dizajnu, resp funkciam. Ale aplikacie im tam chybaju. Velakrat som sa s tym stretol.
Proste vela ludi to riesi tak, ze aj ked je tam len o nejaku oblubenu hru viac. radsej kupi android, predsa tie aplikacie najviac rozhoduju. to je najvacsi rozdiel medzi wp a androidom. Podla mna by to bolo ucelne. Ak by to bolo vyriesene tak, ze das hladat vo windows store co ja viem. Baldurs gate, ta hra nieje na wp. Naslo by ti androidovu apku cez bing ktory by to nasiel v inom obchode.
Neviem, tiez si myslim ze su to kecy.
Ale ak by bola realita a fungovalo to realne tak ze kazdu jednu android aplikaciu natom spustis, wp by to hodne pomohlo.
TO uz by sa velmi tazko hladali nejake negativa, aj Kotrcka by uz tazko hladal :DAle nechame to tak, podla mna to tak nebude. Kazdopadne uznavam ze je v tomto android lepsi, a wp by to velmi pomohlo mozno v predajoch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2015 20:42

Udělat to mohou, ale zázraky bych si od toho nesliboval. Jako krok ke zvýšení podílu na trhu by to fungovalo. Až se zvýší podíl WP, tak podporu Androidu mohou zaříznout. Buď stejně jako to udělala Sony s Linuxem na PS3, nebo "jen" omezí některé vlastnosti Androidu (např. rychlost). Může také vsadit na nějaké výhody plynoucí z propojení s desktopem, o kterých zatím nevíme.Mezitím bude vývoj aplikací pro WP pokračovat. Microsoft poskytuje vývojářům nemalou podporu. Může si to dovolit. Podpora Androidu by motivaci vývojářů jen posílila. Ne v oblasti freewaru, ale u placených aplikací. Tam si vývojáři stěžují na androidové pirátství a ostrou konkurenci. Provize z placených aplikací by zároveň Microsoftu přinesly větší zisky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2015 13:39

Nebo se muze jednat s vybranymi tvurci aplikaci pro android s tim, ze je bez zadne zmeny muzou hodit na Windows store a Windows 10 je rozjede... pochybuji, ze by zvolili primo moznost napojeni na google play a stahovat tam aplikace...Myslim ze pro vyvojare by tohle reseni bylo idealni... Pripadne by stacilo zmenit jen par veci (napriklad platby misto pres google, pres Windows store).Ale pochybuji, ze by tohle byl pripad mobilnich windows 10. Podle me tohle muze byt jen na velkych Windows 10...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 02. 2015 12:09

To skor bude o tom, ze MS vyrazne ulahci portovanie aplikacii do Windows. Co neznamena, ze aplikacia bude "vyzerat" uplne rovnako ako v Androide. Ide o to, aby s tym vyvojari mali co najmenej roboty a nemuseli aplikaciu pisat uplne nanovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2015 11:41

Zoufala situace vyzaduje zoufale kroky. WP neustale klesa a jiz dnes je jasne, ze klesat dal bude. Tohle j eposledni moznost, jak tuto platformu udrzet pri zivote a je samozrejme, ze nevyjde. Je to Skoda, protoze sam jsem presvedcen, ze na trhu je misto pro tretiho silneho hrace. Uvidime, jestli se nekdo takovy najde. MS to nevyslo, to uz vi i oni sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2015 11:38

To je podle mého názoru holý nesmysl. Přineslo by to tak nepředstavitelné problémy s kompatibilitou, podporou a podobně, že do něčeho takového opatrný Microsoft nepůjde. Dalším důvodem je snaha prosadit univerzální aplikace, která potlačí údajný nedostatek aplikací pro stávající Windows Phone (platforma bude mnohoamnohonásobně větší). A konečně kdyby toto Microsoft připustil, v podstatě tím pohřbí vlastní platformu, protože všechen crapware a badware z Androidu, všechny designové poblijóny a kterým androidisté říkají aplikace by najednou vytlačily zatím méně používané moderní aplikace pro Windows...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 02. 2015 11:23

Pokud by k tomu došlo, tak by měl MS vlastní obchod s Android aplikacemi, takže by šlo o nějakou formu rebrandingu ala Nokia X. Krátkodobě by to mělo pozitivní efekt, dlouhodobě spíše naopak, stačí se podívat, jak dopadl OS/2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2015 11:23

Ono je treba si nejprve uvedomit, ze vetsina Android aplikaci rozhodne nejsou nativni, jsou to javovske aplikace bezici pod androidim Dalvikem (upravena verze Javy). Dalvik ma samozrejme nekolik vice ci mene funkcnich kopii od jinych vyvojaru nez z Google. Takze MS muze nekterou koupit nebo si vyvinout vlastni. Nicmene hodne bych se tomu divil, i MS musi z neceho zit a nekolik poslednich let delaji politiku, ve ktere by chteli zit z prodeju pres jejich Store a zadnou zmenu strategie neoznamili a podle me ani nechystaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 02. 2015 10:51

Já myslím, že s těmi spekulacemi už se to přehání. Jasné, lidé teď nedočkavě čekají co se objeví, lační po každé novince a poptávka tvoří nabídku. Na NPU už střílejí data kdy se objeví první dostupný build a vzniká spousta spekulací. Ta androidí je už starší, znovu oživená... ale pochybuji, že se by MS snažil nějak integrovat android aplikace do svého prostředí, tím spíš, že se teď chce pyšnit sjednocování metro aplikací pro PC a telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 02. 2015 10:26

dobrý,jedním vrzem bychom měli mít udajně všechny chybějící aplikace i když nevím jaká aplikace by mi mohla chybět ,když ted jich mám v Lumii 1520 cca 300 aplikací

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  08. 02. 2015 10:05

podle mne je to jediná možnost jak by prostředí metro bylo použitelné. aktuálně v obchodě Microsoftu nejsou žádné použitelné aplikace a tak prostředí vůbec nepoužívám. kdyby udělali svůj obchod kde by sami prodávali aplikace původně určené pro Android bez změn a uprav tak je to dokonalé...ve výsledku se divím že se podobně dávno všichni nedomluvili tak aby vývojář udělal jednu aplikaci kterou by dal do všech obchodů jen jednu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 02. 2015 09:53

To snad ne.
Kompatibilitu android aplikací mívají většinou nové operační systémy, které nemají co ztratit, nebo ty které zaostaly a jejich fima nemá sílu prorazit.
Pokud by to Microsoft udělal, vpodstatě by to znamenalo, že se vzdává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 02. 2015 09:39

win10 mi acina pripominat klasickou akci MS.... rebranding rebranding a zas jen rebranding... microsoft nema to co ma android - aplikacni kompatibilitu (samozrejmne na stejne api urovni) napric velkymi i malymi zarienimy, bez ohledu na typ cpu ... 32bit,64 bit, intel, arm atd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 02. 2015 09:23

Blbost. Na storu s doplňkama nikdo žádný pořádný peníze nevydělal. Naopak na storu s aplikacemi se točí neskutečně moc peněz. Tohle si MS nemůže dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor