T-Mobile a Vodafone pomohou lidem zasaženým povodní

T-Mobile vychází vstříc obětem povodní. Kromě zajištění běhu mobilní sítě, jako základního prostředku pro komunikaci, operátor nabídne zasaženým telefon za korunu, předplacenku s kreditem za dvě koruny, bezplatnou výměnu SIM, odložení faktur, zastavení vymáhání dluhu a neziskovým organizacím dodá tisíce telefonů.

Vodafone prostřednictvím své Nadace Vodafone pomůže lidem ze zaplavených oblastí těmito způsoby.

  1. Finanční sbírka mezi zaměstnanci, koneční výtěžek firma zdvojnásobí.
  2. Každou DMS poslanou na aktuální povodňová konta českých humanitárních organizací Vodafone podpoří stejnou částkou.
  3. Operátor poskytne jednorázový dar na řešení povodňové situace ve výši 500 000 Kč organizaci Člověk v tísni.

Podrobnosti k oběma nabídkám najdete níže v tiskových zprávách.


Tisková zpráva T-Mobile ze dne 3. 6. 2013

Nabídka pro postižené povodněmi

  • Telefon za korunu v prodejnách, tisíce telefonů pro neziskové organizace
  • Bezplatná výměna SIM a nabitá předplacená karta s 200 Kč kreditem za 2 Kč
  • Odložení splatnosti faktur, zastavení vymáhání

Společnost T-Mobile si uvědomuje, v jak obtížné situaci se nacházejí lidé v povodněmi postižených územích, a snaží se jim maximálně vyjít vstříc. Nejdůležitějším úkolem je samozřejmě zajištění bezproblémového provozu na celém území České republiky, což se zatím daří. Zároveň připravil pro zákazníky postižené povodněmi speciální nabídky, které jim, doufáme, uleví v nelehké situaci.

Utopili jste telefon? Získejte nový za korunu!

Postižení povodněmi nezřídka přijdou o svůj mobilní přístroj. T-Mobile pro ně připravil nabídku jednoduchých přístrojů za 1 Kč, k nimž je možno pořídit předplacených SIM karet za 2 Kč s kreditem 200 Kč. Do Značkových a Partnerských prodejen v postižených oblastech bude distribuováno 4000 těchto telefonů, které budou dostupné od středy 5. června.

Pokud se zákazník rozhodne pro hodnotnější telefon, může přistoupit k předčasnému prodloužení své smlouvy až 12 měsíců před jejím vypršením, a získat telefon na splátky. Pokud zákazník přišel i o SIM kartu, může si pořídit novou předplacenou s kreditem 200 Kč za 2 Kč, či požádat o výměnu zdarma.

Pro naléhavé případy T-Mobile připravil 1000 Twist sad obsahujících SIM Twist Našim a telefon, které chce distribuovat prostřednictvím charitativních organizací zasahujících v postižených oblastech.

Chápeme možné finanční problémy

T-Mobile nabízí zákazníkům v nelehké životní situaci i úlevy v oblasti finanční. Rozhodl se na základě žádosti od zákazníka odložit splatnost faktur až o jeden měsíc nebo pozastavit vymáhání pohledávek pro nejbližší období.

Zákazníci z postižených oblastí, kterým se nedaří plnit své smluvní závazky, mohou také zažádat o nadstandardní využití splátkového kalendáře, a to jak v Zákaznickém centru T-Mobile, tak ve Značkových prodejnách.

Další informace ohledně mimořádných nabídek zákazníci získají na informační lince Zákaznického centra (4603, 603603603) a ve Značkových a Partnerských prodejnách.


Tisková zpráva Vodafone ze dne 3. 6. 2013

Vodafone pomůže zákazníkům ze zaplavených oblastí finanční sbírkou a podpoří každou DMS

Nadace Vodafone okamžitě reaguje na povodňovou situaci v České republice a v rámci programu Blesková pomoc podpoří každou DMS poslanou na aktuální povodňová konta českých humanitárních organizací stejnou částkou. Dále poskytne jednorázový dar na řešení povodňové situace ve výši 500 000 Kč organizaci Člověk v tísni. Zároveň byla vyhlášena sbírka mezi zaměstnanci firmy, jejíž konečný výtěžek bude také zdvojen vkladem Nadace Vodafone ČR.

Vodafone jako společensky odpovědná firma aktivně podpoří všechny zákazníky, kteří chtějí lidem v zaplavených oblastech pomoci. Za každou odeslanou DMS od dnešního dne do neděle na kterékoliv níže uvedené povodňové konto, zašle Nadace Vodafone stejnou částku dané organizaci. DMS je možné posílat na číslo 87 777 následujícím organizacím v těchto tvarech:

  • ADRA (SMS ve tvaru DMS ADRA)
  • ČLOVĚK V TÍSNI (SMS ve tvaru DMS SOSPOVODNE)
  • DIAKONIE ČCE (SMS ve tvaru DMS POMOCPOVODNE)
  • ČESKÝ ČERVENÝ KŘÍŽ (SMS ve tvaru DMS CCK)
  • CHARITA ČESKÁ REPUBLIKA (SMS ve tvaru DMS CHARITAPOMOC)
  • ARMÁDA SPÁSY (SMS ve tvaru DMS ARMADASPASY)

Cena jedné DMS je 30 Kč, příjemce pomoci z toho obdrží 27 Kč, společně s příspěvkem Nadace Vodafone pak celkem 57 Kč.


Tisková zpráva Vodafone ze dne 10. 6. 2013

Nadace Vodafone zvojnásobuje DMS pomoc pro zatopené oblasti

Nadace Vodafone reaguje na pokračující povodňovou situaci v České republice a prodlužuje o týden 30Kč podporu každé DMS, kterou zákazníci Vodafone pošlou na povodňová konta českých humanitárních organizací.

„Humanitární organizace nám posílají zprávy o narůstajících škodách, které povodeň způsobila a vytrvalý déšť dále působí. Snažíme se proto maximálně podpořit všechny zákazníky Vodafonu, kteří chtějí lidem v zaplavených oblastech pomoci,“ řekl ředitel Nadace Vodafone Ondřej Zapletal a dodal, že provozovatel systému DMS Fórum dárců, už hlásí několik tisíc přijatých DMS.

Nadace Vodafone bude zdvojnásobovat každou odeslanou DMS na kterékoliv níže uvedené povodňové konto až do neděle 16. června. DMS je možné posílat na číslo 87777 následujícím organizacím v těchto tvarech:

  • ADRA (SMS ve tvaru DMS ADRA)
  • ČLOVĚK V TÍSNI (SMS ve tvaru DMS SOSPOVODNE)
  • DIAKONIE ČCE (SMS ve tvaru DMS POMOCPOVODNE)
  • ČESKÝ ČERVENÝ KŘÍŽ (SMS ve tvaru DMS CCK)
  • CHARITA ČESKÁ REPUBLIKA (SMS ve tvaru DMS CHARITAPOMOC)
  • ARMÁDA SPÁSY (SMS ve tvaru DMS ARMADASPASY)

Cena jedné DMS je 30 Kč, příjemce pomoci z toho obdrží 27 Kč, společně s příspěvkem Nadace Vodafone pak celkem 57 Kč.

Diskuze (25) Další článek: Aplikace, NFC s QR kódy: Banky rychle vstřebávají nové technologie

Témata článku: , , , T Mobil, Člověk v tísni, Mobil, Nejbližší období, Nadace Vodafone, Bezplatná výměna, MOBI, T - Mobil, ČČK, Fórum dárců, Voda, ADRA, Lid, Výtěžek, Český červený kříž, Povodeň, Vymáhání,