Právě proto, že se nemůžu ohlížet na volání v jedné síti, tak virtuály považuji za jedinou rozumnou volbu. Já sice odcházím po 10 letech od O2, ale to je jedno. Ty tarify jsou všechny prašť jak uhoď u všech tří operátorů.Ty 4 stovky za volání ve vlastní síti bych ještě přežil a možná se i upsal, aby to bylo za 250, ale 3,5 za minutu do ostatních sítí? No na$r... Při podávání výpovědi se O2 sice snažilo, ale nevyrovnalo nabídku virtuálů.Pro zajímavost jsem z ČVOP na tři SIMkarty zkusil zadat své číslo na webu Vodafone. Mají tam formulář, kde stačí zadat číslo a oni se ozvou s nabídkou. To že mi Vodafone nebyl schopný nabídnout něco srovnatelného s virtuály bych ještě vzal, ale to že je ten pracovník call centra začal virtuály sprostě pomlouvat, že jejich služby stojí za nic, jak jsou nespolehliví a jak se jim zákazníci virtuálu vracejí zpět. Jestli něco nesnáším, tak pomlouvání konkurence a tenhle člověk z call centra se mi naprosto zhnusil i s operátorem, kterého zastupoval. Být to můj zaměstnanec, tak už vyplňuje formulář na ÚP.Je vidět, že klasická trojka má problém a neumí ho řešit. Virtuálové jim berou stovky tisíc zákazníku z nižšího cenového spektra a sami s tím nemůžou nic moc dělat, protože by byli napadání, že koncovým zákazníkům dávají nabídku na úrovni jejich velkoobchodní a to by měli problém ještě větší.