T-Mobile nové zákazníky nezískal, tržby klesly jen slabě

Diskuze čtenářů k článku

nensea  |  11. 11. 2010 21:25

No za to si můžou sami,díky ůčtování, cenám a předchozímu internetovému omezení/ted to sice napravili/ale jen se dostali na ůrověn osrtatních operátorů,nedělají žádné akce/nebo jen omezeně/a snaží nás ždímat n o bohužel každý se jednou na mobilu lehce umáčkne a hned za to tvrdě zaplatí,ale normální člověk si dá napříště už pozor/stalo se mi že jsem za chvilku připojení na internet za plati přes 200 kč a to" nasere"/omlouvám se za ten výraz/dobíjel jsem pravidelně každý měsíc 250 kč ,ale už tak 3 měsíce jsem nedobil,koupil jsem si sim kartu O2/dobíjím 300kč/měsíc/,ale mám internet v mobilu za 20Kč/týdně a volání za 5,50Kč do všech sítí,taky není tak nejhorší.No prostě mě naštvali přihlásil jsem se přes jiný port a tak jsem jeden z jejich zákazníků co tam pošlou jedno za rok 200 kč a nebo se na ně vykašlu ůplně,vždyt není dneska problém si koupit jinou simku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda  |  09. 11. 2010 00:44

tak jsem zkusil naklikat tarif u britskeho T Mobile a ta cena je jak v risi snu. Tady se nedockame http://www.t-mobile.co.uk/shop/sim-only/sim-only-15... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tadeáš Havlík  |  05. 11. 2010 19:38

T-Mobile marketingové oddělení by mělo postpaid upravit! Tarifů je zbytečně moc a žádné extra výhody :/. Tarify Kreditní a Přátelé bych sloučil a to jednoduše 300 a 500 na 400, 500 a 750 na 625, 750 a 1000 na 875 a volání v síti T-Mobile od 2,90 Kč/min. a tarifikace: 60+60. Smlouva na 24 měsíců s telefonem. Varianta HIT zrušena. Také bych zřídil tarif za 250, 1250 a 1800. Věřím, že pak by služby T-Mobile byli více využívány. T-Mobile by měl trochu jinak okopírovat konkurenční tarify toto je návrh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  07. 11. 2010 09:54

Souhlasím ;) nesnášim O2, protože mě vždycky oškubali na vyúčtování, kde mohli. Ale mají dobrý tarif kůl. SMS do O2 zdarma, to je dobrý. Sice jen do O2, ale alespon neco....to T-Mobilu chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tadeáš  |  07. 11. 2010 13:53

Ahoj, jj O2 má dobrý tarif |:kůl:| - ale mě se nelíbí jen 60 minut a minutové účtování. To raději dám jen 228 Kč a mám 50 minut s účtováním 60+1 + 100 SMS je možné, že T-Mobile programy BAV SE sloučí. Úplně skvělé ceny má U:fon, ale špatné je, že nefunguje v GSM síti a nemá roaming. Takže pak je tady červená síť nebo VoIP. Škoda, že Fér tarif nemáme 1+1 a neomezeně po 3 min. jj T-Mobile má k tomu daleko, a ostatní až na U:fona taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2010 15:25

a co treba na to jit jinak? Každemu tarifnimu zakaznikovy dát volaní do tmob zadara absolutně, žadných mych 5 nebo tak, každy by chtel tmob aby mohl volat zadarmo a každy by mu i volal, nebo aspon SmS. Tim by nahnal tolik zakazníku že by to nestačil osimkovat. Hovor v siti je skoro nic nestojí a pokud by to bylo v všech tarifů a bez nejakých kliček s minimalní utratou nebo s odpoledním časem/nočním tak by to proste všichni chtěli. Co myslíte že drží pevné linky u všech duchodců? neschopnost mit mobil? ne! Adsl? ne! proste chtejí zadara volat spoludrbnám a vnoučkum co mají adsl. Ale u T. (a vlastne i u všech ostatních) asi neprisli na to že když něco chtejí mít tak musí i něco pustit. a bez výmluv a podmínek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  04. 11. 2010 21:39

Akorát se divím ,že není pokles větší ,protože pokud někdo volá málo a nerozlišuje sítě tak je nejlepší Vodafone 60+1 a né ta zlodějna se zaokrouhlováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 11. 2010 08:24

Pokud někdo volá málo a nerozlišuje sítě, tak ani netuší, kolik ho stojí minuta hovoru, natož pak jaký je rozdíl mezi 60+1 a 60+60. Vinou toho se bohužel svinstva jako 60+60 můžou na trhu bez problémů udržet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  04. 11. 2010 17:47

no ono spíš vypršeli twist karty za deset korun

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a jeho praktiky...  |  04. 11. 2010 17:01

mám o Tmobile špatné mínění ohledně jeho férovosti ke klientům, ale i přesto jsem se nechal zlákat nabídkou zvýhodněného tarifu pro zaměstnance. Moje blbost. Zkráceně:nechal jsem si aktivovat inkaso, den před splatností jsem zjišťoval proč nestrhli a prý je ta žádost (skoro měsíc) "nějak" v systému zaseklá. Tak sem zaplatil v den splatnosti->tedy měli připsanou platbu den po splatnosti. I po předchozím ujištění operátorky, že den dva neřeší stejně vygenerovali upomínku, kde nejen vyhrožují sankcemi (to bych ještě pochopil), ale i SOLUSem (kvůli dvou stovkám den po splatnosti). Takže díky nim bych mohl např. rovnou zapomenout na blízké refinancování hypotéky. Už zas studuju konkurenci i když bych měl platit víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roberts  |  04. 11. 2010 17:21

Kvuli takovemu zaznamu v Solusu bys nemel mit problem s refinancovanim hypoteky. Jednal jsem se 2 bankami a stacilo napsat pisemne vyjadreni k zapisu v registru a ani jedna s tim nemela problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a jeho praktiky...  |  04. 11. 2010 23:28

to mi nějak nesedí - na co by pak ten SOLUS byl? zrovna ti, proti kterým má členské společnosti hlavně chránit, vám takových čestných prohlášení napíšou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK1MHD  |  04. 11. 2010 22:37

Zkuste dlužit bance a bude hrozit rovnou exekucí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a jeho praktiky...  |  04. 11. 2010 23:23

no dlužit je něco jiného. Sám nemám zkušenost, ale co slýchávám, tak banky jsou velmi vstřícné - obvzlášť když se jim člověk ozývá dřív než problém nastane. I u toho ČEZu, kde jde o řádově o jiné částky, mi po zavolání, že jsem omylem založil fakturu a teď bohužel zaplatím o tři dny později mi nabídly prodloužení splatnosti...
Myslel jsem textem výše, že i díky nedokonalosti v systému Tmobile jsem se s platbou opozdil o jeden den. V upomínce píší, ze příště se výhružky provedou. Takže v podání Tmobile - kdyby se příště něco stalo i o jeden den se zaplacením, vy se to s nimi snažil řešit předem, tak je to netankuje a napaří mi penalizace + dostanu na tři roky cejch neplatiče. Mě takový přístup ke klientům vadí a můžu dodat snad jen "prostě Tmobile"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brooklyn  |  04. 11. 2010 16:12

Až bude mít T-Mobile takovou síť, že nebudu muset slyšet v telefonu chrastění a skřípání, ceny budou úměrné službě, pak možná bych i zůstal...ale naše firma má T-M, dělalo se "referendum" jak jsme spokojeni a 64% zaměstnanců odpovědělo, že není spokojeno s T-M...takže teď se jedná s Vodníkem a O2...Je to růžový, nekvalitní a drahý, co je to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilfanda  |  04. 11. 2010 15:34

Uprimne se ani nedivim, prenasel jsem par cisle ke konkurenci, vsechno tarify a snaha udrzet TM zakaznika rovna se snaze Skody 120 obstat v barierovych zkouskach:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  04. 11. 2010 15:08

dalsi propad o 50% za rok bude jenom dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoDa  |  04. 11. 2010 14:18

Měsíční průměrná útrata na zákazníka (ARPU) ke konci září 2010 meziročně poklesla o 10,8 % na 421 Kč, podle tiskového vyjádření operátora zejména vlivem regulačních opatření..... To si dělají prdel ? V rámci regulačních opatření museli sice snížit propojovací poplatky, ale zákazníkům nezlevnili ani o halíř a účtují si tak v ceně propojovací poplatky v plné původní výši. Takže poplatky platí menší, klesly jim náklady, ceny zůstaly stejné čili vydělávají ještě víc než před těmi strašnými regulačními opatřeními !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  04. 11. 2010 17:29

no ono sice platí míň a dostávají také míň, takže je to šul nul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor  |  04. 11. 2010 17:42

Ceny nezůstávají stejné, na poli firemních zákazníků se operátoři přetahují a ceny se postupně stále snižují. Stejné (nebo prakticky vyšší) jsou ceníkové ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  06. 11. 2010 18:46

mysleli třeba roaming

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 11. 2010 13:53

Možná by stačilo chovat se jako vaše pobočky v zahraničí, tj. férovější tarifikace, opravdu dotované telefony a srovnatelnou cenovou nabídku. Tohle málo by stačilo, abyste k sobě přetáhli i fanatické uživatele konkurence...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 11. 2010 14:06

A vy si myslite, ze kdyz to udelaji, ze konkurence se na bude koukat? ROFL
Vysledek bude ten, ze to udela i konkurence, takze celkove to vsechno klesne, stejne jako zisky operatoru, ale rozdeleni zakazniku zustane plus minus stejne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  04. 11. 2010 17:22

to chcete říct že v Rakousku nemaj zisky ? Stačí zrušit nízké paušály pod 500 kč a dát tisíce volných minut jako v AT tzn. lidi budou spokojený že to maj prakticky neomezený a jim ARPU taky stoupne. Určitou výhodu bude mít ten ten kdo s tim příjde jako první...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 11. 2010 17:28

Ja to snad tvrdim, ze nemaji zisky?
"Určitou výhodu bude mít ten ten kdo s tim příjde jako první..."
Vyhodu v tom, ze to povede k cenovemu boji -> snizeni zisku, pricemz pocet zakazniku zustane stejy? ROFL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hu  |  04. 11. 2010 17:55

proč pod 500,- ? Např. v Britanii sou tarify od 10 liber (cca 280.-Kč) za 100 minut a 500 SMS. V DE t-mobil dává za 5€ (cca 120,- Kč) 30 minut + volitelně 5 € za neomezené SMSky. V AT t-mobile za 9€ (cca 220,- Kč) 300 minut. Pro mne jsou takové tarify takřka neomezené, tak proč by to i tady mělo začínat nad 500,- ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  04. 11. 2010 18:12

No, proč ne? Lacinější volání = budu více volat a utratím ve finále více, ne? Když Vodafone sjednotil roamingové tarify, zavedl minutovou tarifikaci a tím roaming zdražil místama až o 1600 %, tak jsem přestal záhy roamingovat i u T-M, který s O2 na tuto hru velmi rychle též přistoupil. Resp. jsem používal mobil v zahraničí jen na ty nejnutnější věci. Nyní máme Euroroaming a člověk nemusí mít strach poslat SMS nebo zvednout telefon. Ve výsledku za roaming utratím více. Věřím, že by to fungovalo i u domácích služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 11. 2010 23:24

Opravdu ne. Predstavte si, ze mesicne provolate petistovku. Ted se tento tarif slevni na polovinu. Vysleldek bude ten, ze pri stejne frekvenci volani (ktera vam evidentne staci) utratite mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  05. 11. 2010 08:27

Přesně tak, potvrzuju. V rodině jsem zajistil dvě totožné retence, přesně v tomto znění. Při tarifech Nabito 119 nebo 350 by útrata byla kolem 500 Kč, s těmi novými tarify to je totéž v bledě modrém, s retencí se to vleze do základního paušálu 266 Kč. Za stejné služby půlka anebo za stejnou cenu dvojnásob služeb. Nicméně i tak na tom mají více než velmi slušný vývar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 11. 2010 16:21

Ano. Proto se to do toho operatori ani jeden nehrnou. Kdyz to jeden udela, zakaznici se k nemu nebudou hrnout, protoze zareaguji i ostatni operatori (no, mozna s vyjimkou O2 :P).
Na druhou stranu, zvysit zisky mohou jine sluzby, treba mobilni pripojeni. Pred par lety drahe a neprilis rychle = nikdo to nepouzival. Dnes? Pro nekoho to muze byt i "hlavni pripojeni", na ktere si priplati nad ramec tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor