T-Mobile odstaví zákaznické systémy, změny proveďte v předstihu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

13. 10. 2014 22:56

To zas bude kardinální průser a těch keců a výmluv co uslyšíme, jak je všechno vlastně v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 10. 2014 17:44

Na tohle se už téčko chystá několik měsíců, ne li let. Pořád to oddalovali aby se nedostali do potíží jako kdysi o2. "Máme se na co těšit" Jestli jim půjde náprava chyb a vyladění systému stejně rychle jako obslužného systému pro partnerské prodejny tak to bude hooodně dlouhý boj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 10. 2014 13:38

Vědí, že český zákazník bude držet hubu, tak proč by si takovouhle odstávku nedovolili. Vodafonu samoobsluha taky věčně nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 10. 2014 13:18

Už o tomto víkendu se v tom šťourali (10.10.2014 22:00 - 13.10.2014 6:00).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor