T-Mobile spustí zcela nový web, samoobsluhu a vydá se na Twitter

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

27. 06. 2012 17:03

Opravdu trapné, 4 dny přípravy a spousta částí jejich webu nefunguje. Dnes například sms brána, dále nešly administrativní funkce ve mém účtu, zobrazení FUP limitu, atd. - ale to často nefungovalo ani na starém webu. Hlásím též výpadky v jejich telefoním automatu - hlásil mi, že se vyskytla neočekáváná změna.
Chtělo by to článek k tomuto problému.
Jejich web mi dlouhodobě nepřipadá jako web gigantu T-MOBILE, ale stránky Franty z Horní-Dolní. Ty by možná fungovaly spolehlivěji.
A já bláhový doufal, že s novým webem bude konečně nějaká změna.A když je upozorníte na problém, tak budou tvrdit, že se jedná o ojednilý problém, který je již dávno vyřešen.A to jsem zákazníkem T-mobilu (Paegasu) už cca 15 let. Sám sobě se divím, ale asi nic lepšího nenabízí.S pozdravem Karel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2012 20:16

vypnot web na 4 dny to je prasárna ,normální firmy si to nachystají a jenom přehrají , otázka hodiny dvou (dle máho názoru) ,pokut to není promyslený obchodní tah ,jak nás donutit se na nové stránky podívat ,kdyby to bylo i levnějšíma službama tak by se to dalo omluvit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 06. 2012 11:33

Tak první dobrá vlaštovka je, že nově se k podnikatelským tarifům 700 přidává Internet v mobilu Klasik (FUP 300 MB) a u Podnikatele 450 pak Internet v mobilu Standard (FUP 100 MB).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 06. 2012 10:07

Ta holčina v červeném "Verča" už dělala i reklamu od T-Mobilu na "dá dá dá"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2012 21:46

Já nevím, ale vypnout web na 4 dny je dle mého zoufalost.
Všude ve svetě se dělá úprava za chodu max. odstávka od 00:00 do 06:00.A tak proč ne vždyť tam je jenom půl republiky
No jo prostě amatéři a stále to potvrzují, ale reklama se jim povedla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 06. 2012 13:30

Jejich web mě ani nějak moc nezajímal. Špatně se v něm orientovalo, ale našel jsem v něm to, co jsem potřeboval. Žhavější téma jsou spíše jejich tarify a volání. I když mění své stránky nejsem žádnej "ty dýt", abych se k nim za takové ceny vracel. Na mé soukromé volání jedině Vodafone a bez úvazků !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 06. 2012 13:24

Tak ať se radši neptají, co jejich uživatelé stihnout za 10 minut :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2012 12:02

A co takhle připravit "vzdušnější, přehlednější a modernější" tarify, jako mají třeba v Polsku - za 500,- neomezené volání kamkoliv a kdykoliv včetně internetu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 06. 2012 11:31

Aleluja... Ty dnešní stránky, včetně samoobsluhy, jsou peklo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2012 10:31

Tak ještě by mohli udělat po vzoru VODAFONU nebo svých poboček v zahraničí i aplikaci samoobsluhy pro iOS. Moje útrata by taky mohla začít zobrazovat ceny s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2012 10:25

Bylo na čase. Jejich internetové stránky už dlouho působí hodně zastarale a nepřehledně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor