Ráda bych pustila do okruhu zákazníků TM informaci, jaký průběh má obchodní strategie této firmy,
pokud náhodou chcete přijít k jinému operátorovi i se svým číslem. Včera jsem v Olympii Brno chtěla podat výpověď a přinesla si s sebou kodové číslo pro přenos. Pracovnice T mob. mi odmítla výpověď sepsat, že prý až jí naskočí
kod pro přenos u ní v počítači tzv. PAC ID, na smlouvě od O2 by prý mohlo být číslo špatně!!!
U T mob nemám už žádný závazek ani žádný nedoplatek, tak mne to dosti namíchlo - ve smlouvě nic takového nemám!! Na stránkách T mob. nejsou žádné náležitosti, aby člověk mohl
podat výpověď písemně. Formulář pro výpověď T mob je na stránkách O2 . Pracovnice byla mladá a hezká, ale nebyla ochotna mi ani říct, jak se jmenuje - na jmenovce bylo jen její křestní jméno.
Neuvěřitelné, připadá mi to, jako když někdo šlápne do biologického odpadu živočichů - taky dlouho drží na botě....
Jako informace užitečné, myslím....