Prosímtě zmlkni s těmi blbostmi.Pokud v "zahraničí" telefonuješ/datuješ služebně, jsou telekomunikační náklady na provoz mezinárodně se chovající firmy tou úplně nejnižší nákladovou položkou, jakou v účetnictví najdeš. Úplně tou poslední.I hodně slaboučká firma si při permanentních cestách "ven" pořídí k tomu odpovídající profesionální tarify a basta fidli.-----
Dalším tématem jsou ony důležitější bezdrátová data, jenže to je právě ten technologický kámen úrazu, který, pokud by měl vyhovět všem, vyžaduje miliardové (v EURech) investice do infrastruktury, která umožní splnit datové představy pro každého.A vydávat na jedné straně miliardy do stavby infrastruktury a přitom být na druhé straně v podstatě devastován politickými rozhodnutími, to jaksi v byznysu nejde dohromady.
------Jak všichni vidíme, trh si opět poradil i bez politiků a to je to, co pány politiky štve nejvíce. K razantnímu snižování cen za volání samzřejmě opět nijak nepřispěl politik, ČTU, EU (díky bohu) ale opět si to nastartovali a spustili samotní operátoři.Takže ano, trh samozřejmě funguje, pokud tržně funguje jeho hlavní složka, tedy zákazník.
-----Článek je vysloveně tendenční, psaný nějakým levicově smýšlejícím hovádkem. Předkládá nám úvahu, že fakta ve smyslu 1+1=2 jsou "tradiční pravicová rétorika", nebo že obavy z přílišné regulace jsou nějakým opakovaným "pravicovým hlásáním". Také se dozvídáme tradičně levicovou rétorikou, že operátoři se jenom HRABOU a že by už měli tedy mít dost.Velká trojka se zcela evidentně snaží i bez politiků, protože na rozdíl od nich, moc dobře vědí, jak funguje trh a konkurence. Autor článku se nám snaží podsunout domění, že na to ještě nepřišli a EU má být ten, kdo je to naučí. TO je fakt k popukání.
------P.S.: Co je to ta "síťová neutralita" ..... ví to vůbec někdo?