Dobry den pane manazere,
evidentne neznate situaci v Telefonice (CR).
Outsourcing probihal masivne. Neni to ovsem tak, ze by zamestnanci presli pod jinou firmu.
Tech zamestnancu prislo pod externi firmy tak 20-30 procent, dalsich 50 procent se vyhazelo a zbytek sel pracovat uplne mimo.
O tom, ze externi firmy plati temto lidem o desitky procent mene, zamestnavaji dalsi, mnohem mene kvalifikovane zamestnance, kteri ani nedelaji pro svou firmu, tudiz na to kaslou.
Nekteri externisti jsou dokonce takova prasata, ze jim nedela problem se vykalet uprostred ustredny.
Navic v mnoha oddelenich, kde nedoslo k outsourcingu, doslo alespon ke snizeni stavu, coz znamena vetsi buzerace a vetsi pracovni vytizeni zamestnancu, potazmo namasteni kapes ambicioznich manazeru, kteri o obsahu prace sveho oddeleni nevedi zhola nic, pouze diktuji nesmyslna opatreni a masturbuji nad svymi roustoucimi ukazateli v excelovske tabulce, kterou jim plni jejich podrizeni.
A ze clovek na call centru musi vyresit 150 hovoru za 8mi hodinovou smenu, vcetne zadani udaju o hovoru do nefunkcnich, pomalych databazi, to uz zakazniky nezajima. Samozrejme, proc by melo.
Zaverem bych rad sdelil, ze jsem se s temito praktikami nikdy neztotoznil, dobrovolne jsem z teto firmy odesel. Ulevilo se mi tak, jako jeste nikdy.
Nyni pracuji v naprosto nesrovnatelne lepsich podminkach.
Pokud toto cte nejaky nastvany zamestnanec Telefoniky, muzu mu s klidnym srdcem doporucit z teto firmy ihned odejit. Lepsi uz to totiz nikdy nebude.