Nečetla jsem ostatní názory, ale předpokládám, že zdravý selský rozum takový tarif jednoznačně odsoudil. Mně se líbí, jak se vždycky váš redaktor snaží zjemnit tu naprosto hnusnou a naprosto stinnou stránku věci, naprosto nepoužitelný produkt a drží se profesní cti nikoho nelát. Je to milé, kluci, ale já věřím i ve váš zdravý rozum. Prostě, že si něco jiného diskrétně myslíte a něco jiného píšete. A taky věřím, že nikdo z vás tento tarif nemá.Ale k tomu tarifu. Já bych tento článek asi nenašla, kdybych se nepídila právě po tom, co mi dnes Tesco poslalo a lákají mě právě na ten dvojnásob kreditu. Vypadalo to prostě na volání za korunu pade za minutu, to jde. Houby s octem! Jen další marketingové lákadlo, hromada zastíraných až klamavých informací a nikde podstata věci, tu se dovídám až zde, díky. Tesco to nevypíše do detailů, aby nalákalo co nejvíc naivních blbů. Děkuji pěkně, nechci. Úplně přesně vidím, jak tenhle produkt vznikl. Pár pytloškrábalů z marketingu si sedlo za stůl, 6 hodin mezi sebou memorovalo, jak ty lidi venku jenom ožulit, jen aby z toho pro Tesco něco káplo. Nikoli pro klienta. Ten nezajímá nikoho. Tenhle produkt je přesně, ale přesně roven zákaznické kartě České pošty. Spousta reklamy humbuku a pindání a kdovíjakých slevách, tak si to pořídím, běžím na poštu, že chci jako s kartou slevu na zásilkách a ono nic. Bylo mi řečeno, že na 9 zásilkách mi sleví asi 2 koruny. To je přece tak naprosto neznatelná výhoda, která se mi do rozpočtu absolutně nijak nepromítne, snad jen firmám, které by odesílali tisíce obálek, a i ty si jistě v podmínkách ošetřili, aby náhodou mnoho netratili. Totéž tato Tesco karta. Ono jim stojí za to dřepět hodiny na svých svěďopytlech a spekulovat- aby výhoda levného volání byla jen na měsíc, aby se nejprve odčítal bonusový kredit, aby se nevztahoval na tohle a tohle, aby rodina nejdříve prozváněla na Kajmanský ostrovy na strom a odtud jí bylo zpětně voláno, protože tak je to levnější. No přece už samo tohle je tak padlý na hlavu jako cel Tesco. Co tam proboha sedí za zjevy??? No není lepší a upřímnější jeden tarif, jedna suma na všechno a hotovo? Průhledná, levná a k něčemu? Ne. Já podle Tesca mám čas doma jen sedět a špekulovat nad tím, z jaký světový strany budu volat, jak dlouho, kdy to mám přerušit, protože už končí výhody, kdy honem dobíjet, abych nepřišla o výhody, koho kdy prozvánět a možná i kdy si prdnout, kdy se nadechnout, aby to ještě byla výhoda. Ten celej jejich marketingovej tým bych tááááááááááákhle smetla a vyhodila do popelnice a zapečetila víko, aby nikdy nevylezl. Totéž s poštou. Těžce přemýšlím, že jí napíšu peprný dopis na vedení, vrátím jim celou tu jejich naprosto imbecilní a zbytečnou kartu. Z který vyplývá pouze jedna jediná výhoda- a to, že člověk nemusí podávat podací lístek. Mysleli asi na největší lemry líný pod sluncem, který se asi ani ani nemejou, protože je to moc práce. Jak outlocitné. Samozřejmě tak přicházím o podací číslo, kterým si sleduju zásilky. Vážně výhoda jako prase.My už nežijeme v době bronzové, měděné či železné...Pcha! Ty byly paráda! Ani v době informací...Ta už dávno není nejcennějším kreditem člověka- tím je soukromí. My žijeme v době vožul každýho a vždy, kdy se jen dá. Možná někdy udělám jen slabý pokus. Pojedu a nerychlým krokem půjdu z jednoho konce města na druhý a schválně, kolik potkám žuličů, co mi budou straně výhodně a strašně na poslední chvíli nabízet na ulici ultralevné tarify a slevy, taky v obchodech a úřadech, no, kam jen zamířím, Kam mě cestou jen tak napadne. Schválně. Kolik toho napočítám. Já cítím tak strašnou ale strašnou potřebu toho, aby někdo silně zakročil...To už prostě není možný. Jen kolik spamů chodí na nebankovní půjčky, což už je žuličstvo samo.... Člověk už je prostě chudák. My už dnes nejsme ani homo erektus nebo sapiens, ale ojebus. Bytí se celkem znatelně proselektovává na dva vyhraněný pojmy, buď někoho o*ebeš ty, nebo někdo tebe. Promiňte mi ten výraz, ale emočně není jiné slovo tak plnohodnotné.Vadí mi, že tady není něco, co by tomu dokázalo zabránit. Produkt Zákaznická karta České pošty a Tesco mobil do profilu ojebprodukt zásadně patří.No a už jen perlička pro zajímavost. Za kvartál jsme nechali v Tescu 3000,-Kč za nákupy. 10,-Kč je jeden bonusový bod, deset bonusových bodů je jedna koruna. Chápete? Neřeknou před pořízením jejich tupokarty za každou tisícovku dostaneš 10,-Kč, oni vymyslí neuvěřitelně složitý propočet, naprosto klamavou sprostou taktiku na data klientů, s kterými možná po nocích onanuje. Takže výhoda? 10,-Kč na každých utracených 1000,-Kč. Dík. Ale nechci. Za to si u nich nekoupím ani chleba. Pravda, ještě jsem dostala slevu asi 4,-Kč na jednu konzervu s jahodama za 25,-Kč. No nekup to! Prostě tohle uráží moji inteligenci, moji osobnost a snad každičkou buňku v těle. Něco tak sprostýho, co se tady běžně děje, tak odporný praktiky... Díky, hoši, díky, díky, díky, za každičké rozkrytí „úžasných nabídek“. Blahořečím. Děláte, co můžete v rámci svého rámce. I když tohle je už spíš na to, udělat něco s vyhláškami a zákony v zemi, s obchodním zákonem, měl by okleštit etiku a způsoby takového jednání s obyčejným človíčkem. Každý nemá to štěstí, že si vás tu přečte. Kolikrát se musíme ještě spálit? A co z toho vyjde na konci? Napadlo to někoho? Ustrašená zkroucená osůbka plná strachu si ještě něco koupit, protože neví, co za tím bude skryto, mockrát napálená zarytě už nevěří. My odsuzujeme jednoznačně prezentační Šmejdy, ale jejich fenomén je tu úplně všude a působí stejně devastujícně.