Tesla & Nvidia: tak má vypadat palubní počítač do auta

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

29. 01. 2012 14:10

Ten systém asi bastlili na cestě na CES že? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2012 16:34

Nekolik veci, kterych jsem si povsimnul:
1. naprosto nelogicke reseni velikosti displeje, v dnesni dobe leti vetsi uspora na energii, nez plne zrouci auto, ktere se nam prodrazi do budoucna.
2. poloha tohoto pocitace tez neni paradni, protoze mnoho ridicu na to jen tak neuvidi, nebo neuvidi cast.
3. internet bych do toho nerval, lide se nebudou soustredit plne rizeni.
4. tez by bylo lepsi reseni, kdyby ten ukazatel rychosti byl mechanicky, ale to zalezi na osobe.
5. radeji bych si koupil drazsi verzi auta a doplnil to pocitacem, kde si to zvolim sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2012 10:00

Nemůžu se zbavit pocitu, že to není Tesla, ale Maserati Gran Turismo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2012 21:51

Odporúčam tento skeptický (realistický) pohľad na Model S: http://goo.gl/wC3Iw...
A to dotykové ovládanie na našich rozm...ých cestách bude super. Teraz mám problém za jazdy (ako spolujazdec) trafiť na to správne miesto na displeji telefónu. Pri jazde po pražskej dlažbe si v tej Tesle ani nešktrnete.
Aspoň, že to má pár klasických čudlíkov na volante.
Keď im to prestane tak strašne lagovať, tak to bude dobré akurát na oblbovanie vypatlancov v showroomoch v zmysle "toto je mega high tech - to mustíte mať - nikto iný to ešte nemá"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2012 20:50

Nikdo asi nemůže popřít, že jde o celkem zajímavou studii, ale osobně nevidím praktické uplatnění koncepce interiéru. Nebudu tady předlouze opakovat, co již bylo řečeno, ale některé ovladače je lepší nechat klasicky mechanické. Nápad s displejem místo analogových ukazatelů je již i vcelku praktický, ale o žádnou novinku se také nejedná. Jako designová studie je Tesla S moc hezká, avšak když vzpomenu na Roadster, na jeho mizernou kvalitu a naprosto nedostačující výdrž akumulátorů, nedávám tomuto automobilu a obecně elektromobilům v blízké budoucnosti moc nadějí, alespoň co se běžného provozu týče (na popojíždění po městě fajn, ale na delší vzdálenosti to moc nebude). Navíc pro běžného spotřebitele jsou elektromobily a hybridní automobily stále poněkud drahé a neefektivní, je však pár dalších možností, jak se alespoň částečně odpoutat od závislosti na ropě, prostě a jednoduše jezdit na bioethanol, ve Švédsku to funguje skvěle, tak proč by to nešlo i u nás?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2012 17:21

Vážený Filipe
Když se zastavíš u jakéhokoli dealera AUDI či Volkswagen a necháš se svézt vozem vyšší střední třídy
pak zajisté zjistíš, že Tvé "objevené" 4 kamery a "letecký" (oni tomu říkají ptačí pohled) je již cca 1,1/2 roku naprosto běžný. (nekupuješ-li tedy tzv. "holinu", tedy auto v základní výbavě).
Zaprvé se svezeš v pěkném autě a zadruhé nebudeš pak psát podobné blbosti.....
Máš-li tu možnost, tak to zjistíš i na internetu.(Není-li ale Internet objev Tvého dalšího článku
Mnoho úspěchů
Tomáš (Touareg V6)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2012 16:02

Super auto, škoda, že vývoj brzdí nenasitní lidi, který vydělávají na ropě :(( auta na elektriku mohla už dávno jezdit a mohly by tam být i takové věci jak můžeme vidět i na videu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2012 14:05

No jestli ten display má 17" tak by mě zajímalo rozlišení, to by totiž mohlo vysvětlit ty lagy a další věc je asi také to že ten software není ještě úplně vyladěný. Jinak souhlasím s názorem že klasické tlačítko se při jízdě lépe nahmatá šudlat za jízdy po display-i abych si stáhnul okno, nebo nastavil klimatizaci není ideální další věcí je jestli nebude při noční jízdě osilňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2012 13:04

Elektromobily Tesla se mi vždycky líbily a vždycky jsem snil, že bych si ho snad jednou i pořídil (zas tak strašně drahý nejsou), ale tohle tedy moc povedený není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2012 12:56

Co je na tom bomba??
Vždyť se tam seká i internet. Hanbou bych se propadnul tohle na CES předvádět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2012 12:12

Ten velkej displej mi přijde naprosto k ničemu, nejlepší že v praxi si stejně ještě na okno nalepíte Garmina. Ale ten za volantem je fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2012 11:56

Nevim no je to jak s klasickým a dotykovým mobilem.. Na klasické klávesnici se díky hmatového rozpoznávání dá psát v pohodě poslepu. V autě taky ovládám ty tlačítka po hmatu... Takhle mít 17" obrazovku a pořát se do ní dívat... No a co jízda potmě? Osobně bych to viděl na kombinaci obou technologií. Velká obrazovka se určitě hodí na navigaci, ale co takhle poloviční a důležité ovládání co řidič potřebuje při jízdě často nechat mechanické?
A esteticky mi to tam taky moc nesedí
Ale tak asi to je jen ukázka co všechno je možné vytvořit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2012 11:26

Však jim to laguje jak sviňa Nechápu, jak si automobilka může dovolit chlubit se takovou lagovací potvorou, já bych se hanbou propadl. Co to dělalo za patlaly, že s tím má problém dokonce Tegra3? To je to při vypnutém motoru provozováno jen tím pátým procesorem, že je to tak pomalé, nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor