Třetina lidí by přešla na předplacenku, pokud by se sama dobíjela

Jedním z hlavních důvodů, proč uživatelé mobilních tarifů dávají přednost paušálům před předplacenými kartami, je nutnost hlídat na předplacence kredit a poté ji dobíjet. Pokud by tato nutnost odpadla, byla by ochotna používat předplacenou kartu třetina zákazníků používajících aktuálně paušál. Vyplývá to z průzkumu společnosti Data Collect pro virtuálního operátora Tesco Mobile, který nabízí mobilní služby v podobě předplacené karty.

Klepněte pro větší obrázek
Služba Dynamo se u Tesco Mobile postará o automatické dobíjení předplacenky

Výzkum zjistil, že každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu, pokud by nabízela automatickou možnost dobití kreditu. O tom, že některé předplacené karty takovou možnost již nabízí, přitom neví 81 % dotazovaných. Druhým nejčastějším důvodem k využití paušálu (54 %) je jeho komfort – i to podle Tesco Mobile potvrzuje, že uživatelé nechtějí řešit dobíjení kreditu.

Virtuál tak chce upozornit na službu Dynamo, kterou nabízí od loňského roku. V internetové samoobsluze je možné nastavit finanční obnos, kterým se předplacenka dobije pomocí platební karty pokaždé, když kredit klesne pod zvolené minimum. Před dobitím dostane zákazník vždy upozornění a může plánovanou transakci zrušit. Operátor odměňuje využití Dynama dvojnásobným počtem ClubCard bodů při každém dobití.

Diskuze (44) Další článek: LG G4: první dojmy z koženého superphonu

Témata článku: , , , , Sam, Lid, Třetina, Clubcard, Nejčastější důvod, Pře, Clubcard bod