Jedním z hlavních důvodů, proč uživatelé mobilních tarifů dávají přednost paušálům před předplacenými kartami, je nutnost hlídat na předplacence kredit a poté ji dobíjet. Pokud by tato nutnost odpadla, byla by ochotna používat předplacenou kartu třetina zákazníků používajících aktuálně paušál. Vyplývá to z průzkumu společnosti Data Collect pro virtuálního operátora Tesco Mobile, který nabízí mobilní služby v podobě předplacené karty.
Služba Dynamo se u Tesco Mobile postará o automatické dobíjení předplacenky
Výzkum zjistil, že každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu, pokud by nabízela automatickou možnost dobití kreditu. O tom, že některé předplacené karty takovou možnost již nabízí, přitom neví 81 % dotazovaných. Druhým nejčastějším důvodem k využití paušálu (54 %) je jeho komfort – i to podle Tesco Mobile potvrzuje, že uživatelé nechtějí řešit dobíjení kreditu.
Virtuál tak chce upozornit na službu Dynamo, kterou nabízí od loňského roku. V internetové samoobsluze je možné nastavit finanční obnos, kterým se předplacenka dobije pomocí platební karty pokaždé, když kredit klesne pod zvolené minimum. Před dobitím dostane zákazník vždy upozornění a může plánovanou transakci zrušit. Operátor odměňuje využití Dynama dvojnásobným počtem ClubCard bodů při každém dobití.