V HTC se někdo musel zbláznit. Tohle je reklama na One A9

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 28

Názory k článku

08. 11. 2015 13:40

Vzdy som chcel byt k***t co beha obuty po stole a rozkopava jedlo.. Ten telefon musim mat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 11. 2015 09:55

Ale v jedné věci mají v porovnání s IPhonem absolutní pravdu a to v "Be free". Pokud je v tom mobilu Android tak si s ním můžeš udělat cokoliv, počínaje instalací aplikací, které nejsou stažené z Google play, přes root, který přidá telefonu spoustu funkcí, konče nahráním nové ROMky. Co s toho umí IPhone?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 12:27

No jo, parkour byl cool před 10 lety. Asi tak stejně, jako HTC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 12:15

Reklama naprosto v pořádku, mě se prostě líbí.
Každý občas má potřebu vybočit ze zaběhnutých kolejí, porušit uniformovanost a to z této reklamy pozitivně pociťuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 11:02

Prvoplánová čínská reklama.Ale jedna věc je na ní v pořádku. Dává věci do správného poměru.Režisér toho klipu má k Ridley Scottovi co režíroval tu reklamu od Apple asi stejně daleko jako HTC k Apple :)Ta reklama od Apple je stará víc neč třicet let. Přemýšlím, jestli si za třicet let někdo vzpomene na HTC One a jejich reklamu :Mám pocit, že příští rok už budeme o HTC mluvit v minulém čase :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 11. 2015 08:46

Jak už psal kolega výš, viděl jsem daleko horší reklamy, tady je chyba spíš v tom, že je to sice střízlivá a díky chytlavé melodii na konci možná i líbivá reklama (pokud si člověk nepřipouští nějaké předsudky), ale na špatný produkt.Imho Samsung a jeho styl agresivní reklamy mě vytáčí daleko víc (a to už dlouhá léta používám jejich zařízení). Popravdě jsem se bál typické asijské reklamy, kterou středoevropan buď nepochopí, nebo je na jeho vkus příliš útočná a nevkusná.HTC fandím, jsou s ním spojené moje začátky používání smartphonů, ale s tímhle telefonem šlápl vedle. Je to snad první výrobce, který má pokryté všechny segmenty trhu a v oblasti reklamy a marketingu klade takhle přehnaný důraz na přístroj spadající do střední třídy. Jenže lidi potřebují v reklamě vidět pořádné bomby, to nejlepší, co výrobce umí a produkt musí udělat dojem. Jenže to bohužel není případ One A9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 07:52

Vymezení vůči Apple?V každé druhé reklamě je o originalitě? To je reklamní témě číslo jedna. I oni se vymezují vůči Apple?A kdo říkal Učit se, učit se, učit se. Že by to bylo v reklamě od Applu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 03:47

Já tu reklamu pochopil.
Ke konci ti běžící lidé byli jediní zákazníci z celého světa, co si tento zbytečný telefon koupí :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 11. 2015 01:15

Akorát jsem na tu reklamu z 1984 myslel, že mi to přípomíná a pak se to dočtu i v článku
Viděl jsem debilnější reklamy. Dneska s ničím nevýrazným díru do světa neuděláte a v marketingu se platí miliony za to, "aby se o tom mluvilo" Což právě děláte tímto článkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor