A co jste čekali? Trh je nasycen a rozdělen. SIMek je mezi lidmi víc než jedna na hlavu. Kravičky každý ráno zabučí, je koho podojit, a pro těch pár přeběhlíků od virtuálů nemá cenu dělat nějaké akce. Neni koho lákat. Každý včetně operátorů ví, že nabídky jsou z bláta do louže. Tarify a ceny jsou u všech stejné, úvazky, pokuty, povinná plnění a taktiky jak vylákat peníze taky.Semele se i to, co se nezužitkovalo v letní akci nebo jakékoli jiníé akci. Lidi rádi a hodně zapomínají a kdo to nesleduje, ten ani neví, že v létě byla nějaká akce s plyšákama. Takže vánoční nabídka nevzhledných plyšáků z léta, které by většinou nikdo nechtěl ani zadarmo, je pro leckoho nová a neotřelá akce.Je to tak už několik let, že vánoční nabídky nestojí za nic. Pamatuju jaké byly zakroucené fronty, jak na maso, na žlutej Phillips Savvy u EuroTelu, když u nás ještě nebyl ani Paegas.