Vodafone: Aktivujte si Po svém, ušetříte ještě a zasadíte strom

Diskuze čtenářů k článku

Fido  |  06. 10. 2009 11:32

Ono je to s Vodafonem nekdy tezke. Po svem nechci, protoze u meho tarifu to neprinasi zadnou vyhodu ale pouze nevyhodu ve forme placene infolinky. Tam sice bezne nevolam ale jde o princip. Odmitam trest za to, ze operatorovi usnadnim praci.
Druha vec je elektronicke vyuctovani. Podrobny vypis mam zdarma a to v papirove i elektronicke podobe. Chtel jsem papirovou podobu zrusit. A opet problem. Nelze. Jedine prejit na "Po svem" i s vyse zminenym trestem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nejmenný  |  06. 10. 2009 11:59

A tomu říkají šetření přírody. Ano, ale za jakou cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2009 12:09

Presne. Ja si archivuju ten elektronicky vypis takze papirovy nepotrebuju. Me to nestoji nic navic ale prijde mi to ponekud zcestne. Neco stoji papir, neco naklady na tisk a neco postovne. Zrusenim bych Vodafonu tyhle zbytecne naklady usetril a to uplne zadarmo ale za nejakou nevyhodu to nevymenim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 12:06

Fido:
Zajímavé. Jak jsi přišel k podrobnému výpisu zdarma, prosím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
potterharry  |  06. 10. 2009 12:38

Kdysi byl papirovy podrobny vypis za platbu inkasem zdarma!!! Kdo to tenkrat aktivoval a neexperimentoval s Po svem, kdyz mu ho vnutili na prodejne pri kazde prileztosti, tak z toho tezi dodnes. A protoze papirovy vypis je zavisly na vygenerovani toho elektronickeho, tak je i v samoobsluze podrobny vypis. :) Kdo se chtel vratit zpet zrusenim Po svem, mel smulu, za inkaso se uz dava 20 SMS nebo 23,80 Kc kreditu.
Jinak o tomhle jsem psal blog uz v nedeli. Halt zapadnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 12:42

Dík, už vzpomínám, že k některým službám šel podrobný výpis za inkaso. Ale ne k mému Odepiš. Tam za inkaso není vůbec nic (jen to pohodlí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 10. 2009 13:23

TEĎ není k Odepiš za inkaso nic, dříve BYL ten podrobný výpis, mám na několika Odepiších.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 15:17

OK, asi jsem to prošvihl (inkaso mám několik let).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
potterharry  |  06. 10. 2009 18:36

Ten papírový podrobák šel i k Odepiš za inkaso, je to tak 5, ,6 let. Pak jsem si ale šel pořídit DT a vzal si další číslo na stejný účet, kde mi prodejce vnutil Po svém (umluvil mě na to, že mi mle, že mám 20 % slevu na veškeré volání k tomu novému tarifu, ne nad rámec a neupozornil, že je aktivní pro celý zák. účet), bum ho, aktivní samozřejmě pro obě čísla a o tuhle výhodu jsem přišel. To jsem byl ještě naivní a bylo to předtím, než jsem u nich začal dělat. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  07. 10. 2009 12:01

Kdysi to bylo za platbu inkasem. mel jsem tehdy pod jednim uctem vice cisel. Ty jsem sice casem obmenil (nektera zrusil a jina naopak pridal takze puvodni uz neni ani jedno cislo) ale vypis zdarma mi uz zustal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 08:58

Když vodafon se službou "po svém" přišel vztahovala se sleva na celý účet včetně paušálu a po té se odečítalo 20% ale po 2 měsících od toho upustil a dává slevu jen na minuty,sms,data nad rámec provolaných volných minut,což se myslím už tolik nevyplatí.Kor když pak volání na zákaznickou linku stojí 30kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex430  |  06. 10. 2009 09:06

Jak pro koho. Mě osobně se to nevyplatí, protože využívám tarif u kterýho mám spoustu minut a težko je provolám, ale přesto jsem si službu aktivoval. Nepotřebuji papírové vyučtování do schránky a v případě potřeby si stáhu podrobné vyúčtování ze stránek operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 09:14

Myslím, že se mýlíš.
Když s tím začali, byly jen minutové paušály (a tahle firma si říkala Oskar). A u minutových paušálů se sleva vztahovala a stále vztahuje jen na cenu na minutu volání nad rámec volných minut.
Sleva paušálu byla u vánoční akce někdy před dvěma roky, tak ti to možná sešlo že jsi měl dojem, že dostáváš slevu i na paušál.
Kdo často potřebuje mluvit na zákaznické lince s živým operátorem, tak si to samozřejmě neaktivuje. Ale nevidím důvod - naprostá většina věcí se dá vyřídit přes hlasový automat (ten je zdarma) nebo internet nebo další kanály samoobsluhy.
Za tu dobu, co Po svém používám (hned od začátku - 3, 4 roky?) jsem potřeboval s živým operátorem něco řešit 3x a z toho to bylo 2x stejně zdarma (nějaké pochybení na straně Vodafonu... když je hovor o jejich chybě, je stejně zdarma).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 09:43

Právě že opravdu poprvé když to vyšlo tak to bylo na celý paušál(osobně jsem se o tom informoval na pobočce vodafonu).Pak to změnily.A teď k tomu volání na živýho operátora.....taky jsem zastánce že si vše vyřídím radši sám v "sámošce",ale třeba tento měsíc už jsem tam volal asi 8x jelikoš mi dali slevu na netbook dell 10v (40% no nevyužij to)ale musím si netbook obědnat právě pře samoobsluhu což nejde protože tam maj zřejmě záměrnou chybu.Už jsem to řešil asi s 6ti lidma z linky a všichni tvrdili že se mi ozvou do 2dnů a zatím ani 1 už nezavolal.Jednání opravdu "na urovni"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 09:45

zlatej OSKAR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  06. 10. 2009 11:11

A cos pro to prosim te musel udelat, ze ti dali tu slevu na netbook?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 11:23

Využívat datové služby.,takže myslím že to daj asi každýmu,kdo využíval dat.služby posledních půl roku,takže dost lidem páč to bylo zadarmo na 6měsíců.Zkus to také:tvoje sámoška-moje služby-aktivace a nastavení služeb-speciální nabídka-Dárek-poukázka na notebooky DELL.
Problém je v tom že to nejde obědnat,prej systemová chyba na které se "usilovně" pracuje....už asi měsíc .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  06. 10. 2009 11:43

Tak ten "dárek - poukázka na notebook" jsem tam našla. Nicméně jsem nikde nenašla, kolik je ta "speciální sleva" - o 40% tam nikde není ani zmínka. Když se tak všelijak proklikám na informace o otm netbooku, ukazuje mi to cenu necelých 9 tisíc, což zas až tak významná sleva není. Můžu se zeptat, jak si přišel na těch 40%? A objednat přes samoobsluhu to teda nejde, to máš pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 11:55

ihned jak jsem kliknul na "využít" přišel mi email od pece@vodafone.cz s tímto zněním:
Hezký den.
Jsme moc rádi, že využíváte naše datové služby. I proto vám teď posíláme speciální kód, díky kterému si můžete koupit notebook Dell se 40% slevou oproti standardní ceně. Váš kód je (kod). Všechny další podrobnosti se dozvíte na www.vodafonenotebook.cz.
Pokud se vám náhodou stane, že si kód vymažete, nezoufejte. Po přihlášení do Internetové samoobsluhy ho totiž máte (v sekci Moje služby - Aktivace nastavení služeb - Speciální nabídka) pořád na očích.
Na tuto zprávu prosím neodpovídejte.
V případě jakýchkoliv otázek kontaktujte Vodafone péči o zákazníky na *077. V případě, že jste náš firemní zákazník, volejte *007. Nebo se stavte v některé z našich prodejen.
Váš Vodafone

Jinak ten netbook nejde obědnat ani za tu cenu 8999,-bez slevy,jde to prý jen na pobočce a nebo s živým operátorem na infolince ale ty zas prej nemůžou uplatnit mojí slevu .Už to řeším od 1.9.09.Připadá mi že to je záměrná chyba.Odvolání nikde nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katka  |  06. 10. 2009 12:00

Aha, tak ten mail mi ještě nepřišel, ale třeba přijde. Tak to je hodně zajímavý, nechápu,proč nabízí něco, co pak nechtějí dát... No klasickej přístup Vodafone, co si budem povídat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 12:04

mě přišel tenkrát hned a ještě jsem si ověřoval na lince zda se kod vztahuje i na netbooky a ne jen na notebooky a řekli že se vztahuje na obojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 12:39

Sleva 40%... proti ceně KDE? Nevěřit nekriticky všemu, co říká prodejce.
Možná se najdou jiní prodejci, co tohle zboží mají hodně předražené, takže pak proti nim ano. Ale obvyklá cena je něco málo přes 9000, takže jakých 40%?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 13:14

JJ vodafone sám uznal že tam je chyba a že se nan ní usilovně pracuje.Cena 9tis je před slevou,ale za tuhle cenu nejde koupit na stánkách vodafonu.Zatímco ty nmotebooky koupit jdou a i se slevou .Prostě se nechce vodafonu dávat netbooky co se prodáaj za 9tis jen tak za 5400,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 15:14

Jestli ten netbook dají místo 9000 nakonec za 5400, tak to už jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 10. 2009 14:32

Přesně tak, většinou jde o tzv. doporučené ceny, které ale s cenami, za které se dá zboží běžně koupit, nemají nic společného. Je to jen na ohromování chudých duchem, kteří vidí vysoké procento slevy a zatemní se jim myšlení. Málokdy je cena opravdu výhodná a ještě méně kdy jde skutečně o slevu v uváděných procentech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 10. 2009 14:43

Třeba zrovna ten Dell Inspiron Mini 10v, který s velkou slávou nabízejí za 9000, se dá koupit v jiných obchodech zhruba o 300 Kč dráž plus poštovné, což rozhodně není sleva 40 %. Je to cca 400 Kč, takže sleva 4 %, mají chybu v desetinné čárce... To je opravdu sleva jako hrom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 12:03

bechy:
Pokud ti něco co má jít vyřídit přes samošku nejde (a chyba není v tobě), tak je to právě ten případ, kdy se hovor neplatí - jen je dobré to operátorovi slušně ale jasně vysvětlit a připomenout Ověřeno vlastní zkušeností.
S tou slevou na celý paušál se myslím skutečně pleteš... Kdy bylo to tvoje "poprvé"? A k jakému tarifu? Myslím, že si to pleteš s 20% navíc z vánoční akce v roce 2008.
Mimochodem - tahle služba začala v roce 2005 a od té doby běží bez významné změny nepřetržitě doteď, takže žádná novinka... kosmetickou novinkou jsou jen teď ty PR stromy navíc, rozšíření podmínek služby na kreditní Nabité tarify (vznikly až po roce 2005) a úvodní promo akce na celou službu, kdy se na omezenou dobu dávala sleva 50% pro hovorné nad rámec paušálu.
http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/tiskove_centru... ...
http://www.mesec.cz/clanky/oskar-samostatni-u... ...
http://www.vodafone.cz/web/pravni_podminky/dopln... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 12:12

tenkrát jsem měl tuším tarif "50 naplno" a poprvé když s tím vylezli(asi v tom roce 2005)tak už si to přesně nepamatuji ale mohl jsi si to vyzkoušet snad na měsíc a vztahovalo se to na celý paušál.Pak když už jsi si službu obědnal,bylo vše jinak a vztahovalo se to jen na vše nad rámec paušálu.Ještě dnes si pamatuju protáhlý obličej pána na pobočce vodafonu když jsem se ho zeptal proč to změnili z ceého paušálu jen na vše co je nad rámec
Dnes mám dohodu s vodafonem kde je 300min takže málokdy se stane že provolám víc a sms většinou posílám přes net(gibosms).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 12:26

bechy:
Podmínky služby Po svém v době jejího zavedení (nijak zvlášť se nezměnily dodnes):
http://www.mesec.cz/clanky/oskar-samostatni-u... ...
Fakt tam nikde není ani slovo o tom, že by to šlo na celý paušál. A tahle služba nikdy nebyla na zkoušku (z jejího principu to nedává smysl). Pokud jsi měl něco na měsíc jako nový zákazník na zkoušku, co ti snížilo paušál, tak to nebylo tohle - ale nějaká promo akce zaměřená na nalákání nových zákazníků. A pán v prodejně protáhl obličej, protože jsi po něm chtěl nesmysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bechy  |  06. 10. 2009 13:11

No každý máme asi svou pravdu,každopádně když by to bylo 20% z celýho paušálu měl by to každý.To by bylo stromů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 10. 2009 07:34

Rád bych se připojil, ale vztahuje se akce i na tarif odepiš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nejmenný  |  06. 10. 2009 08:34

Žel nikoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fred  |  06. 10. 2009 08:46

Ale vztahuje, ja mam odepis a po svem. Sice to v tomto tarifu neni zase tak napomocne, ale aspon me porad ve schrance neotravujou slozenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
5uch  |  06. 10. 2009 09:02

jasně že na Odepiš může mít Po svém. Také to tak mám, jen těch výhod je méně... žádná sleva 20% na hovorném nad rámec paušálu, ale ostatní platí: takže každý měsíce ke stažení elektronické vyúčtování v .PDF s podrobným výpisem hovorů a dalších služeb, SIM Plus zdarma (dnes už ale ztrácí význam, dostávají ji všichni), žádná faktura ve schránce, hovor s operátorem za 30 Kč (pokud nejde o chybu Vodafone).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  06. 10. 2009 14:01

Odkdy není sleva na hovorném u Odepiš? Asi 2roky zpět sem tuhle službu využíval a leva tam byla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Me  |  06. 10. 2009 17:36

Bonus na volání po vyčerpání volných minut nebo paušálu * 20 %
* Nevztahuje se na tarify Dohoda s Vodafonem, Slyším vás, Mezi námi, Odepiš, Junior a Rozjezd naplno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor