Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Diskuze čtenářů k článku

fandang  |  24. 11. 2010 23:53

http://www.emea.cz/kontakt-0... takze tam napisu ohledne mobilniho pausalu. Jednalo by se o cca tri simky:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fandaz  |  24. 11. 2010 23:49

A jak se bezny smrtelnik, co nema ico a mesicne provola cca 500kc dostane k EMEA ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6162  |  24. 11. 2010 23:43

já už chci z týhle prdele někam pryč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  25. 11. 2010 08:37

kecy kecy.... napis CV, zvedni prdel a emigruj....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 11. 2010 16:45

To s tím zrušením BONUSU za inkaso si dělají prdel ????
Nechápu to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  24. 11. 2010 16:38

Jinak Emea má přibližně stejné ceny jako zahraniční operátor a tarif za Nula ,a skoro každej provolá v průměru aspoň 67 korun měsíčně ,jinak by nemělo cenu uvažovat o cenách v zahraničí ,pozor tato spol. nemá reklamu ani slona či jiné zhovadilosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  24. 11. 2010 16:34

Dlabu na Vodafone Emea má pohádkové služby zkuste zavolat na 800800888 nemají nikde žádnou reklamu a ceny pohádka např. 3,10 kč všechny sítě a paušál za nula doporučená minimální útrata je 200 korun za čtvrt roku to je v průměru 66,60 opravdu minimum v případě nedodržování mají právo službu zrušit ,ale zpravidla to nedělají ,jinak nejhorší je jednorázová taxa za aktivaci 480 korun za první číslo ,smlouva je na rok a penále o to sem nic nečetl ,takže zlodějský operátoři stromečky soby sloni noris aspol. běžte se bodnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 16:52

Řekl bych, že ani nemůžou mít reklamu, když jen přeprodávají služby O2. Možná to tak s nimi i mají ve smlouvě. To by pak k nim přešla většina lidí a volali bysme si za 84 haléřů za minutu. De facto s předplacenkou. Kdo to kdy viděl, na specifickém trhu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  24. 11. 2010 19:08

Emea starší ale přesto užitečný ceník - http://volani.blog.lupa.cz/files/2008/05/emea_cenik_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawidov  |  24. 11. 2010 20:11

No tak ten tarif si nech,já mám u VF 170min za 350kč kam koliv,vychází to na 1,23 kč.
To je snad lepší,nebo néé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtf?  |  24. 11. 2010 20:43

A jak ostatním pomůže to, co máš ty - půjčíš jim mobil, aby si mohli zavolat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2010 20:47

Nechci rýpat, ale nějak i to nevychází (a to jsem studoval matematiku na VŠ...) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtf?  |  24. 11. 2010 20:53

Cenu je třeba vydělit tzv. "Kecalovou konstantou", jež činí přesně 1,67
Tato určuje poměr mezi reálnou cenou a tím, co diskutér pod rouškou anonymity kecá na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel may  |  24. 11. 2010 21:35

no to ja mam u O2 za 375 Kc volnejch minut 300 a pak volani zdarma po 19 h, takze mesicne se na tom cisle provola dle faktur 1000 min.
a na druhym cisle co pouzivam ja mam za 300 Kc 250 sms a 1000 volnejch min kamkoliv bez smlouvy.
az me skonci v lete smlouva na tech 300 min za 375 Kc tak si tam dam taky tendle tarif sms + 1000 nebo 5 tis. min.
a to nemluvim o tom ze ve finale diky kreditce mam jeste 20 procent slevu na pausaly.
to u vdf mi nabidnout tak mozna parohy a snusku kecu ak jim fungujou sluzby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 11. 2010 08:55

No jenže ty musíš každý měsíc vypláznout 350 peněz, já když nebudu volat, neplatím nic. To je snad lepší, néé? Platit podle skutečné spotřeby. 350 děleno 170 je něco přes 2 Kč, to je o dost víc než 0,84 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  25. 11. 2010 12:43

Hodně veřejně šiřte informace o neveřejných nabídkách "šedých" operátorů a dočkáte se toho že vám to ten skutečný operátor zatrhne. Nebude to poprvé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  24. 11. 2010 15:13

Asi to sem uplne nepatří a v tomto smyslu se omlouvám- ale už jste nekdo sehnal od VODAFONU ten telefon pro duchodce ZTE? v nabídce ho mají od začátku mesíce- koukám na net 3 denně- vzdy je tam NENI K DISPOZICI- a po telefonické konzultaci není ani v prodejnách. Je to jen dukaz, že tento operátor jde “do kytek” a mají ve všem bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  24. 11. 2010 13:23

Vodafone je jako "teenager", pořád vymýšlí něco jiného / nového, přitom to nikdy není schopný pořádně dotáhnout do konce - aby vše fungovalo jak by mělo a neustálé technické problémy by se konečně staly minulostí..!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudys  |  24. 11. 2010 12:57

Také poslední dobou pociťuji, že VF již není to, co býval. Dospěl do stádia dospělého businessmana a s nikým se nebude párat. Začalo to už nedávným rušením Nabité karty, kdy ji nejprve zrušili, pak zase povolili, pak zase zrušili, ale reklama na ni nadále vycházela, atd. Na infolince mi sdělili, že připravují, lepí a že o tu původní nebyl ze strany zákazníků zájem. To byla taková varovná předzvěst. Nyní to je dovršení.
Líbí se mi ovšem, že na tomto světě máme možnost volby (kromě daní). Můžeme si sami zvolit, co a od koho si koupíme. Ještě, že už existuje možnost přenosu čísla.
Já osobně při každém zdražení telekomunikačních služeb ve výsledku vydělám: zamyslím se nad tím kdy a jak potřebuji volat, tuto komunikaci minimalizuji a hledám jiné výhodnější způsoby. Naposledy jsem např. celé rodině snížil paušál.
Jen tak dál, naši milí mobilní operátoři, pamatuji si doby, kdy jsem mobil neměl, a taky jsem žil. Pouze trh a kupní síla zákazníků určují dlouhodobě cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fonky.cz  |  24. 11. 2010 13:30

Trh v tomto odvětví v ČR není, platit daně můžeš třeba na Gibraltaru, takže v tomto bych možnost volby narozdíl od volby operátora viděl. Tedy operátora změnit taky můžeš, ale je to z bláta do louže. Operátorům se nedivím že ždímají dokud to jde, ovšem smutné je že ČTU platíme z našich daní a ten zabývá jen tím jak operátorům zajistit ještě vyšší zisky.
Myslím že zde situaci vyřeší až případné zrušení roumingu v rámci EU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  24. 11. 2010 13:35

Přesně tak. Pokud by byl zrušen roaming v rámci EU, tak specifičnost Českého trhu se rozplyne jako pára nad hrncem. Kdo bude chtít ušetřit za volání nebo sms, tak bude mít netušené možnosti u našich zahraničních sousedů. A co jsem četl články na netu, tak ani nebude muset jít daleko (Rakousko,Slovensko,Polsko)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  24. 11. 2010 16:09

O jakou specifičnost českého trhu pořád jde? V porovnání s takovým Rakouskem, Slovenskem, Finskem nebo já nevím s kým dalším jsme na tom až na kupní sílu obyvatelstva úplně stejně. Na nějaká česká specifika prostě nevěřím. Jediné české specifikum je zkorumpovaný ČTÚ. Ten opravdu jinde nenajdeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  24. 11. 2010 16:15

Je to přesně tak, jak píšeš. Onu "specifičnost" jsem dal do uvozovek proto, že ne já ale Čeští operátoři tím obhajují nehorázné ceny za telekomunikační služby v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6162  |  24. 11. 2010 23:46

já chci z týhle prdele někam pryč (rychle)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabla  |  27. 11. 2010 12:45

běž, kdo ti brání?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  24. 11. 2010 12:28

Vy jste dobří, ještě neznáte podrobné info o změnách a cenách a už držkujete že to bude drahé a horší. Typičtí ubrečení čecháčci. A hlavně co nejvíc vydrbat a získat zadarmo. Co chcete víc? Získáváte a užíváte služby a za ně platíte. Proč máte mít něco navíc a zadarmo? Když půjdete do krámu a řeknete jim, že si berete kilo salámu a za to chcete 20 rohlíků zadarmo, tak se vám vysmějou. Nebo zkuste zajít na byťák a říct jim, že u nich bydlíte 10 let a chcete levnější nájem nebo zadarmo opravit koupelnu. Úředníci se udusí smíchy, řeknou vám ať si hledáte bydlení jinde a druhý den máte před barákem stěhováky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  24. 11. 2010 12:52

ale jdi ty brepto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  24. 11. 2010 13:02

V jinou odpověď jsem ani nedoufal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  25. 11. 2010 02:25

Já jsem si vydržkoval slevu u UPC i u mobilního operátora pro sebe i pro mámu. A často se dá domluvit na slevě i jinde. Ale klidně si plať víc, když na to máš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoG  |  25. 11. 2010 12:52

Dovolil bych si spise rict: Klidne plat kdyz si myslis, ze to levneji nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  24. 11. 2010 13:31

Co to plácáš Tomáši? To-máš "zadarmo" všude jinde ve světě v porovnání s cenami "specifického trhu" v Česku. Kdyby tomu tak nebylo, pak by Tvé argumenty měli snad u někoho pochopení. Takto jen ukazuješ jaký jsi ... doplň si sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  24. 11. 2010 16:59

A už jsme u urážek. To byla rychlost. Tady vážně nemá cenu diskutovat a vyjadřovat svůj názor, pokud není v souladu s většinou, tzn. nadávání na operátory jak jsou zlý a drahý.
Zkuste příště napsat nějaký argument, který vyvrátí můj názor. Bude o mít větší váhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 17:05

Ale ono to je drahé a horší. Ruší se Extra nabito, bonus za inkaso, nebude možné měnit Dvojku. To je zdražení. Nahrazení Nabité karty kartou Na míru je brutální zdražení. Ruší se dva staré tarify. Jistě že je to důvod k nadávání a breku, mám nad zdražováním jásat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  24. 11. 2010 17:15

Na co hned nemyslíš? Proč si tam sebekriticky nedoplníš třeba: neinformovaný? Chceš po mě argumenty? Já Ti mám shánět info o tarifech v zahraničí, které po padnutí roamingu v EU když ne utnou nehorázné příjmy Českým operátorům, tak alespoň dost podstatně zamíchají s jejich cenovou politikou? Čti, informuj se, vzdělávej, snaž se přijmout i jiné info a nebrat cenovou politiku v Česku jako dogma.
Kdo z nás dvou tady někoho uráží? (viz Tvá poznámka o typicky ubrečených Čecháčcích) Já žiji v zahraničí kde to s výběrem služeb vypadá trošku jinak, kde pojem tržní prostředí má jiný rozměr než jak je prezentován např. Českými operátory a nikdy by mě nenapadlo někoho v Česku zesměšňovat jen proto, že má omezenou volbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoG  |  25. 11. 2010 12:54

Amen to that mate!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  24. 11. 2010 19:04

Jen malinkatý příklad když tak prahneš po informacích-argumentech:
http://www.three.co.uk/Pay_As_You_Go/Internation... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 11. 2010 00:18

"Typičtí ubrečení čecháčci." ..."A už jsme u urážek."
Divíte se, kdo s čím zachází, sám... aneb sám jste s urážkami začal.
Vaše analogie s obchodem, salámem a rohlíkem má několik chyb. Jednak nejde o služby, ale o potraviny, jednak nejste vázán živit se rohlíky a salámem, jakož i nemáte na výběr jen ze tří obchodů, resp. salámů a rohlíků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka  |  25. 11. 2010 09:25

Tomáši, když půjdeš do krámu a koupíš si např. bundu a celou ji zapatíš,tak ti taky za 2 měsíce přijdou a utrhnou ti třeba rukáv, protože jsi ji nenosil tak často jak předpokládali? Přesně tohle delají O2 i Vodafone. Zaplatíš 350 provoláš 200,jednou 150 převedou (Vodafone, O2 se vůbec neobtěžuje) a pak o prašule příjdeš, proč? Zaplaceno dostali, chci si svoje minuty vyčerpat.Některé měsíce provolám míň některé víc a nejde o špatně nastavený paušál. Zrovna tak účtování po minutách nebo po 1/2minutách a podobně. Tohle všechno by např. ve VB nikdo netoleroval. A ano žebráme o slevy,ale proč? Ve většině případů ne kvůli české mentalitě,ale protože většina lidí ví, že operátoři mají opravdu velké rezervy a nemyslím si že jsme míň lidi než Němci, Angličané a pod.Pokud mi operátor nastaví opravdu fér podmínky, které budou výhodné pro obě strany, nebudu žebrat, mě to taky nebaví každý rok volat a připadat si jako socka,ale proč jim nechávat peníze, které dostávají za nefér zacházení. Chápu, že chtějí vydělat,kdo ne,ale to neznamená, že ze mě budou dělat blbce, který jim na všechno kývne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dožraný penzista  |  24. 11. 2010 13:50

jako otrok Nokie jsem inovoval a pružně,jak se dědka sluší,jsem zakoupil Samsunga B7722...Mám tam předplacenou Divokou s dvojkou a na volání z leknutí mám 02 Nahlas s poflakováním se na internetu za 40týdně....Holt jsem vyrval s toho předraženého,co se dá.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sranda  |  24. 11. 2010 11:57

Jo už i Vodafone mluví reklamštinou , kam to spěje
"Ano mohli jsme vám nechat naši stávající službu a dobrou ale mi si řekli ne ! Když nasrat ,tak všem."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  24. 11. 2010 11:55

a vedeli jste ze vf ma i slovenskymluvici operatory? no trochu jsem byl zmateny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sranda  |  24. 11. 2010 12:02

Nejenom Vodafone má po Slovensky hovořící operátory. Jediný problém je že já už po Slovensky moc neumím a mám docela problém všemu správně rozumět a pochopit. Ono u některých technických záležitostí mám stejné problémy i když je komunikace v jazyce Českém
To výš šetřit se musí , za chvíli budou operátoři v Indii a komunikace bude probíhat je v Anglickém jazyce Nebo Čínsky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 11. 2010 12:19

Jen bych trochu poopravil - všude se píše malé písmeno - mluvit česky, slovensky, čínsky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K@  |  24. 11. 2010 16:15

a víš (jako vědět) se píše s i ne y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  25. 11. 2010 08:29

mozna myslel vys jako o patro vys....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  25. 11. 2010 18:15

Podle mě myslel víš, ono výš (jako vysoko) se šetřit asi nedá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  25. 11. 2010 08:32

v malom stredoeuropskom priestore si snad nebudeme robit jazykove naprieky... bud rad ze tam nesedi Jacek a Małgorzata...alebo dokonca ze nebudu operatori spikovat pinglilš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2010 10:43

K tomu inkasu ... Mám inkaso, v novém systému mi dají jednorázový bonus (100,- Kč nebo 20 minut), následně inkaso zruším a co pak? Jakmile si ho zase zavedu, tak dostanu bonus znovu? Nějak nerozumím tomu, co by mě mělo motivovat mít pravidelnou inkasní platbu. Jasně, jednou si ji zavedu, abych získal bonus, ale potom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  24. 11. 2010 11:11

"Nějak nerozumím tomu, co by mě mělo motivovat mít pravidelnou inkasní platbu." - Co treba zakladni pricina toho, proc bylo inkaso vymysleno - aby ses nemusel kazdy mesic rucne drbat s placenim? Copak to neni samo o sobe dostatecna motivace? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
inkaso  |  24. 11. 2010 11:39

Pochopil jsem to tak, že jakmile si zavedu inkaso, dostanu 100Kč nebo 20minut volání a to je všechno na dlouhá léta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  24. 11. 2010 12:30

Přesně tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavloš  |  25. 11. 2010 11:58

A platí to i pro tarif Odepiš??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddd  |  24. 11. 2010 19:24

To není za dlouhá léta, ale za zavedení inkasa ty Lojzo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wtf?  |  24. 11. 2010 19:36

On píše NA dlouhá léta. Zřejmě jsi chyběl v první třídě, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 11. 2010 09:00

V době inet bankingu není. Nemám rád, když mi někdo cizí může hrabat do účtu a strhnout si co ho napadne (byť v rámci nastaveného limitu). Tedy třeba i neoprávněně naúčtované sumy (už se mi stalo, že mi borci od Vodafone provedli inkaso dvakrát v měsíci a pak mi to vraceli další tři měsíce ve vyučtováních).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  25. 11. 2010 09:06

No tak si ho proste nepovoluj a vubec nemusis nejake zmeny v bonusech resit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  24. 11. 2010 10:41

Koukám, že ve všech možných službách, balíčcích a akcích mají bordel nejen zákazníci, ale i operátor. Aneb proč dělat věci jednoduše, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zelinář  |  24. 11. 2010 10:41

Kam to dojde: chodím k holiči celý život, cena začínala na 1.50,- v 60-tých letech, pak za pět, za deset a po pár letech i za osmdesát. Napřed plná čekárna, teď jsem tam sám, všichni si nakoupili strojky a stříhají se sami. Takhle dopadne i nenasytný operátor, zákazník postupně omezí volání, ve většině případů je stejně zbytečné, pak přejde na VOIP a jiné technologie. Končí to tím, že už volají převážně zaměstnanci operátora mezi sebou. Ostatní volají s téže firmou, jen u zahraniční pobočky, už aby ten rooming zrušili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  24. 11. 2010 16:06

To není nenasytností vašeho kadeřníka, ale inflací. Taky hodinová mzda poněkud stoupla, že? Nejde srovnávat takhle povrchně. Jako kluk jsem platil 7 Kč a neměl na to, musela mi to platit maminka. Teď platím za ostříhání kilo a je to míň, než kolik vydělám za hodinu čistýho. Tak v čem je problém. Jo a lidí je tam pořád +- stejně, záleží, v jakou denní dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxx  |  24. 11. 2010 10:39

Koukam v CR to chce dalsiho operatora, nebo virtuala. A vcera bylo pozde:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juspett  |  24. 11. 2010 10:09

Takže už jsou tam co ostatní. Každí zdražení/zhoršení služeb vydávají za levnější, lepší, modernější. Je to síla, ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 10:03

Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi. – Co konkrétně nabízíte lepšího za Extra nabito? Co konkrétně nabízíte lepšího za Program dvojka?
Mohla by redakce poslat tyto konkrétní dotazy? Ať neodpovídá obecnými kecy a vysloveným lhaním. Myslel jsem si, že se u Vodafonu nedočkám toho, že se mě budou snažit přesvědčit, že zdražení/zhoršení služeb je pro zákazníka výhodné (a hlavně moderní, na to jsem zapomněl). Odpočívej v pokoji, poslední relativně slušný operátore, měli jsme tě rádi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2010 10:29

Všímám si, že změny v cenících operátorů jsou pokaždé opravdu takové, aby to bylo výhodnější... pro operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KejPi  |  24. 11. 2010 15:01

Presne tak - dal jsem si tu praci a zpetne vyhledal faktury od 01.2009 a propocital, kolik by me to stalo se dvema variantami Tarifu na miru v porovnanim se stavajicim Nabitym tarifem 119 + Extra nabito + Po svem + Inkasni bonus. K soucasnemu dni bych zaplatil pro variantu
20 minut volani + 50 sms + Po svem o 795kc vice
50 minut volani + 50 sms + Po svem o 1407kc vice.
To jsou ty jejich vyhodnejsi nove tarify
Jedu si propocitat, kolik by me to stalo u konkurence a pokud to bude vyhodnejsi, tak prejdu. Vodafone ma asi uz dostatek zakazniku, ze si muze dovolit zdrazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igoreso  |  24. 11. 2010 15:33

Pokud ti nebude vadit ze nebudes mit samoobsluhu a vse (aktivace sluzeb a pod) budes muset delat pres SMS,nebo volanim operatorovi,tak levneji vyjde O2 kdyz zajdes na jejich pobocku. Me tam daly na 2roky slevu 30% na vse :) sice jsem nepresel,ale je dobre to vedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  24. 11. 2010 16:03

Když on je tady jeden obrovský problém. Nutnost u T-Mobilu nebo u O2 se upsat smlouvou s ďáblem na nejméně dva roky. To je přesně to proč jsem u Vodafonu a ne u těch dvou zmíněných lupičů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 11. 2010 16:47

Mi nabízeli Neony s 50% slevou při úpisu na rok, to už se dá přežít. A žádná nutnost to není, můžeš mít i tarif bez smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dobrman  |  24. 11. 2010 19:21

To sice jo, ale výhoda neomezeného volání je pak pouze na jedno číslo. Takže naprd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 11. 2010 08:50

Jak na jedno číslo, to přece záleží, který Neon máš, a podle toho máš neomezené volání. Na jedno číslo to je snad jen u toho nejnižšího, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor