Tomáši, když půjdeš do krámu a koupíš si např. bundu a celou ji zapatíš,tak ti taky za 2 měsíce přijdou a utrhnou ti třeba rukáv, protože jsi ji nenosil tak často jak předpokládali? Přesně tohle delají O2 i Vodafone. Zaplatíš 350 provoláš 200,jednou 150 převedou (Vodafone, O2 se vůbec neobtěžuje) a pak o prašule příjdeš, proč? Zaplaceno dostali, chci si svoje minuty vyčerpat.Některé měsíce provolám míň některé víc a nejde o špatně nastavený paušál. Zrovna tak účtování po minutách nebo po 1/2minutách a podobně. Tohle všechno by např. ve VB nikdo netoleroval. A ano žebráme o slevy,ale proč? Ve většině případů ne kvůli české mentalitě,ale protože většina lidí ví, že operátoři mají opravdu velké rezervy a nemyslím si že jsme míň lidi než Němci, Angličané a pod.Pokud mi operátor nastaví opravdu fér podmínky, které budou výhodné pro obě strany, nebudu žebrat, mě to taky nebaví každý rok volat a připadat si jako socka,ale proč jim nechávat peníze, které dostávají za nefér zacházení. Chápu, že chtějí vydělat,kdo ne,ale to neznamená, že ze mě budou dělat blbce, který jim na všechno kývne.