Já jenom fakt nechápu, jak čeští operátoři, kde má každej dva a půl zákazníka a pokrývá malinký území, které je v podstatě rovina s pár kopci, ale vydělává jim to neskutečný prachy můžou mít pořád s něčím problémy, pořád jim něco nefunguje atd.Konkrétně Vodafone má cca 3,3 milionu zákazníků, což je z pohledu velkých operátorů rozdíl v zaokrouhlení .Například jenom takový Verizon v USA má aktuálně přes 135 milionů zákazníků, ale nemá neustálé mnohadenní odstávky, nebrečí jak je "všechno složité" atd.Krásně to bylo vidět i u nás. Dokud EuroTel ještě řídili američani, tak všechno fungovalo okamžitě, člověk se se "cvičenou opicí" nikde nesetkal, ale všichni lidi byli kompetentní a věděli, o čem je řeč.Dnes nic nikde nefunguje a na linkách nebo v prodejnách nevyřešíte nic, protože oni tomu za prvé ani nerozumí, za druhé k tomu nejsou ani kompetentní a fungují jenom jako "živý billboard", který neustále dokola něco nabízí a jako "hlasové čtení z webu", protože když máte nějaký problém, tak vám akorát přečtou nějaké hlášky z webu, ale tím to tak končí.