Vodafone odpojil všechna přenášená čísla. Šlo o omyl

Na „MobilManiakální infolinku“ dnes přišlo pár zděšených dotazů, jestli víme o tom, že Vodafone odpojil všechna čísla s vygenerovaným ČVOP, tedy čísla v procesu přenosu mezi operátory. Zeptali jsme se tedy ve Vodafonu, co se děje a tady je reakce:

„Vlivem technické chyby dnes omylem došlo k odpojení několika stovek zákazníků, kteří mají nastavené datum přenosu na 7. 7. 2015. Chvíli poté, co jsme se o chybě dozvěděli, jsme u těchto zákazníků aktivovali tzv. „emergency profil“, s nímž mohou volat a SMSkovat. Nemohou ale bohužel využívat doplňkové služby a Samoobsluhu. Zákazníkům jsme poslali omluvné SMS s vysvětlením, co se stalo. Jako kompenzaci těmto zákazníkům poskytneme slevu na měsíční paušál v následujícím vyúčtování. Ještě jednou se všem zákazníkům, kterých se chyba týkala, velice omlouváme.“

Aktualizováno 9. července v 6:50: „Všechna čísla, kterých se chyba týkala, již byla přenesena. Jako kompenzaci těmto zákazníkům poskytneme 100% slevu na měsíční paušál v následujícím vyúčtování. Po dobu fungování služeb v „emergency profilu“ využívali taktéž naše služby zcela zdarma.“

Diskuze (17) Další článek: Mobilní platby Samsung Pay vstupují do finální fáze testování

Témata článku: , , Pře, Voda, ČVOP,