Vodafone opraví mobil na počkání přímo na prodejně

Vodafone připravil příjemnou službu pro zákazníky, kteří u něj zakoupí mobilní telefon. Ve třech vybraných prodejnách opraví některé závady telefonu na počkání. V Praze Na Příkopě 8, v Brně v Masarykově 2 a v Ostravě v Zeyerově ulicí číslo 4 sedí po celou otevírací dobu servisní technik, který v současné době dokáže opravit telefony Sony Ericsson, LG, Samsung, Huawei a ZTE (brandované telefony, například Vodafone 533 a Vodafone 250). Operátor novinku ohlásil na svém blogu Děláme vlny.

Pokud servisní technik nebude schopen provést opravu na místě, pošle telefon expresním kurýrem do servisu. Ze zákona je na vyřešení reklamace lhůta 30 dní, takto provedený servis by však podle operátora neměl trvat déle než hodiny. Technici jsou samozřejmě připraveni poradit také s nastavením telefonu.  

Telefony Nokia či iPhone jejich výrobci neumožňují opravit přímo, technik je musí poslat do autorizovaného servisu. I v tomto případě ale jde o expresní opravu. Pokud je poškození v rámci záruky, oprava je zdarma. V případě, že se na něj záruka nevztahuje, předloží technik cenový návrh. Posouzení a oprava většinou nezabere víc než hodinu.

Diskuze (21) Další článek: Vánoce po japonsku: 28 hi-tech mobilů a LTE

Témata článku: , , Apple iPhone 4GB, Vodafone 533, Vodafone 533 Catwalk, Počkání, Pro +, MOBI, Zeyer, Mobil, Servisní technik, Voda, Prodej,