Vodafone Passport: roaming skoro zadarmo (ale ne pro nás)

Diskuze čtenářů k článku

Pet  |  19. 05. 2009 18:30

Český VF je sice naprosto k prdu, ale ve srovnání s tím britským ušetřím ještě víc, protože si simku přesměruju na pevný číslo v ČR, strčím do zásuvky a jedu na dovolenou s předplacenkou O2 (která ten bezplatný příjem hovorů v Thajsku má) nebo volám přes Skype.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  19. 05. 2009 15:13

Když jsem si článek přečetl, nabyl jsem dojmu, že spojovací poplatek je za hodinu:
Viz výňatek z článku:"Vodafone UK totiž od června do konce srpna pořádně vylepší svůj Passport a odpouští spojovací a datové poplatky. Z Austrálie, Nového Zélandu a 35 evropských zemí si tak jeho zákazníci zavolají jen za domácí sazbu (obyčejně se platí spojovací poplatek 22,70 Kč za hodinu), příchozí hovory jsou zdarma."
Ale podle webu Vodafone je stále spojovací poplatek za každých dvacet minut hovoru.
Jsem velmi smutný z kvality redaktorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  19. 05. 2009 16:45

A četl jsi pořádně?
On VF Passport v podání Britů vypadá o dost jinak, spojovací poplatek se platí jen JEDENKRÁT za hovor, pak v zemi kde jsi a na britská čísla voláš za svou domací sazbu, která se navíc ODEČÍTÁ Z VOLNYCH jednotek. Do ostatních zemí voláš za jinou jednotnou speciální sazbu (aktuálně 38 pencí minuta).
VF Passport v podání ČR: spojovací poplatek 22 až 80 Kč se platí každých započatých 20 minut, pak v zemi kde jsi a na česká čísla voláš za svou domací sazbu, ALE NAD RÁMEC tarifu. Do ostaních zemí voláš za spojovací poplatek a sazbu pro mezinárodní volání do volané země a ta ještě závisí na tvém tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benx  |  19. 05. 2009 19:13

Belgický Proximus (vzdálený příbuzný skupiny VF) účtuje 0,99 € každých 10 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  19. 05. 2009 19:22

Ano, vím, já reagoval na to splácání informací v předchozím příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  19. 05. 2009 08:37

Hm, dobrý, ale proč nás o tom všem informujete? Pořád nějaké srovnání s operátory působícími v zahraničí... To nás chcete naštvat? Většina z nás už dávno ví, že čeští operátoři nás pěkně ždímají, ale co s tím můžeme dělat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jogurt  |  19. 05. 2009 08:57

My nic. Ale v Bruselu zasedá jistá Viviane, které nemravné praktiky operátorů leží pěkně v žaludku a jde jim po krku. Vydrž, dočkáš se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  19. 05. 2009 09:56

To je sice pravda, ale ta se zaměřuje na nehorázné ceny v roamingu. Do tuzemských cen operátorům zasahovat podle mě nemůže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  19. 05. 2009 12:02

hmmm a to tenkrat bylo, Stali jste se soucasti nadnarodni skupiny jak u VF a o2 a ziskate tim mnoho vyhod. Hmm je pravda ze passport tu nebyl v nijake podobe. Ale mam pocit ze nadnarodni vlastnik jak U O2 tak VF nic dalsiho neudelal. Sliby chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 05. 2009 17:24

Naopak je potreba o tom informovat stale aby si i operatori uvedomili, ze vime jak to chodi jinde a nezereme jim ty jejich sladke recicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  21. 05. 2009 08:53

Operátoři určitě ví, že nejsme úplně blbý a víme, jaké ceny si účtují v jiných státech a za jaké služby. Ale že by to vedlo ke změně? To určitě ne.
Vždyť si stačí přečíst reakce opertátorů, když se jich ptali proč jsou tak rozdílné ceny? "Česko je jiný specifický trh se specifickými požadavky a nemůžete tedy chtít stejné ceny jako třeba v Anglii" Howg, domluvili jsme a vy, milí uživatelé, nám můžete tak maximálně....platit své účty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor