Plácáte nesmysly, u mobilního operátora jsem na callcentru pracoval, a pracovní podmínky jsou naprosto v pohodě. Pravda, skutečně si tvrdě odpracujete celých 8 hodin pracovní doby, na surfování po netu budete mít naprosto minimální prostor. A pracovní výkon i přestávky jsou důsledně hlídány a vymáhány. Ale NIKDY se mi nestalo, že bych nemohl jít na záchod kdy já chci a potřebuji. Kdo tedy chce skutečně pracovat, žádný diskomfort nepocítí. Kdo však má v plánu se flákat a má představu, že za to bude brát 40 000 Kč, bude mít problém, dlouho tam nevydrží. Rozhodně nemám pocit, že jsem něco nezvládal. Naopak zkušenosti a znalosti, které jsem na callcentru načerpal, se mi hodily při dalším karierním postupu firmou. Neměnil bych a doporučuji. Pravda, práce na callcentru je ale opravdu psychicky hodně náročná z podstaty věci, na to je třeba se připravit.