Není důležitý počet zákazníků, SIM, útrata, přenesená data, ale jenom a pouze ZISK!!Dost často se stává, že například "leader a absolutní TOP ONE" je ve skutečnosti ztrátový a nakonec majitel klopí uši před investory... Ale mnohem menší podnikatel má spoustu majetku, o mnoho méně zákazníků, ale vydělává slušný ranec :).Příkladem mohou být i obyčejné obchody. Měl jsem dělat managerskou pozici jednoho nejmenovaného obchodu se spotřebním zbožím, kde měli vůbec problém, aby si vydělali na svůj provoz a lidi tam dělali za minimální peníze, protože na víc prostě nebylo. Strašně se divili, že když jsem to viděl, tak jsem řekl, že buď mi dají pravomoce to úplně předělat od základů a nebo tam ani nepůjdu, protože takovýhle "provoz" je utrpení pro všechny. Prý změnit to nechtějí, protože pro ně je důležitý POČET zákazníků - měli jich vážně mraky, ale zisk téměř žádný....Pak jsem dělal v opravdu velice specializovaném obchodě pro úzkou sortu zákazníků, kde měl člověk za den 0 - 3 zákazníků, ale malá provozovna o pár zaměstnancích dělala zisk mnoho milionů měsíčně a samozřejmě každý zaměstnanec měl plat s provizemi o jakém se běžně lidem nezdá :).Osobně můžu říct, že to druhé je rozhodně lepší. Nemá cenu dělat "otroka pro všechny" a nic z toho nemít. Ovšem operátoři jsou trubky a přesně takhle dopadnou!Už teď někteří z nich v boji "o počet SIM" nabízí například pro firmy takové služby, že za každou korunu, kterou dostanou, mají dalších 5 Kč náklady . To se opravdu "vyplatí"!