Jak získat zákazníky konkurenčních operátorů a při tom lidem nic nevnucovat? Vodafone na to jde chytře a úzké skupině svých zákazníků s aktivním balíčkem Kamarádi ze všech sítí nabízí odměnu za přetažení zákazníků od konkurence. Ti „dostali za úkol“ přivést své kamarády od konkurence do sítě Vodafone. S každým nově příchozím zákazníkem si pak může stávající zákazník vzájemně volat a psát zdarma v rámci služby Kamarádi v síti. Služba zůstane oběma navždy zdarma.
Balíček Kamarádi do všech sítí vyjde na 485 Kč měsíčně a uspořit skoro pět set měsíčně není tak úplně k zahození
Pokud by stávající zákazník Vodafone, který nabídku obdržel, dokázal k přechodu k Vodafone přimět všechny čtyři své přátele (balíček Kamarádi do všech sítí tak nebude potřebovat), obdrží navíc speciální bonus. Sám si může zvolit, zda chce nový mobil či slevu do faktury. Nabídka je platná jen pro oslovené zákazníky do konce listopadu.
Kamarádi ze všech sítí | měsíční paušál | za jedno číslo (v průměru) |
1 číslo | 375 Kč | 375 Kč |
2 čísla | 425 Kč | 213 Kč |
3 čísla | 460 Kč | 153 Kč |
4 čísla | 485 Kč | 121 Kč |
Z výše uvedeného je jasné, že Vodafone sází na osobní doporučení a vymýšlí jak k sobě dostat zákazníky konkurence bez svého přičinění. Ostatně trh je nasycen a zisk nových zákazníků je možný pouze přetahováním z konkurenčního tábora. S jistotou lze proto říci, že podobné akce se budou opakovat a to nejen u Vodafone.