To, že má Vodafone neustálé technické problémy, výpadky a "aktualizace", to už všichni dávno víme.. Spíše by mě zajímalo, CO se konkrétně a popravdě skrývá za pojmem "aktualizace systémů" - u jednotlivých operátorů..
na to je tve technicke vedeni prilis omezene
Zajimavy, ze tmobilu samoobsluha taky temer kazdej vikend nefunguje, ale nikde se o tom nepise.
Zajímavý že jinde to jde bez výpadků.
Třeba tomu tak není a jide nedělají údržbu systémů.
Utření si prachu ze stolu není údržba.
Oni už někdy fungovali? ;)
Vždyž jim to funguju téměř pořád a tyhle odstávky jsou předem hlášené. Nedělal bych z toho něco co to není.
Ja se do samosky hlasim , resp. snazim prihlasit, vzdy vecer nebo v noci kdyz pres den nemam cas a velmi casto v tu dobu probiha odstavka a neni nikdy predem hlasena. je to k smichu, mam taky pocit ze v dobe kdy to pouzivam ja to malokdy funguje...
Já z 90% používám aplikaci od Vodafonu, do Samoobsluhy na webu nelezu příliš často, to je pravda. Ale nepamatuju se, kdy se mi naposledy stalo, že by to nešlo.
Ano, každého 29. února to funguje od 03:09 do 03:14 funguje. Příště to bude v roce 2016, tak si to zapište do kalendáře, ať to nepropásnete. Do roku 2020 by se vám pak čekat moc nechtělo.
{{values.description}}
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.