Zkušenost s Vodafone.
17.8.2009 jsem přes internet dobíjel kredit u Vodafone o Kč 500,- Peníze zmizely z účtu. Den nato kredit stále nebyl zvýšen. Spojil jsem se s operátorkou, ta věc zjišťovala a sdělila mi, že platba proběhla, peníze jsou u firmy Vodafone, ale kredit zvýšen nebyl z technických důvodů a proto mi kredit nezvýší(!) a peníze mi budou převedeny zpět na účet. Za třiceti dnů!
Vodafone si nechal zaplatit předem za službu, tu neposkytnul, ale peníze zadrží na jeden měsíc. Jakoby v obchodě chtěli zaplatit předem a pak vám řekli, že Vás neobslouží, ale peníze Vám vrátí za 30 dní.
Má Vodafone finanční problémy a potřebuje mých 500 korun? Jsem jediný zákazník, kterého takto napálili? Nemám už kredit. Mám poslat další peníze? Skončí stejně? A to nemluvím o poplatcích za bankovní převody. Banka si z mého účtu ráda strhne za příkaz k úhradě, za došlou platbu a co já vím, za co ještě..
Napsal jsem písemnou reklamaci - dalších 26 Kč. A co mi přišlo: SMS, že reklamace bude vyřízena do 30 dnů...