Co udělat pro to aby tak jednoduchá a přitom užitečná služba se dostala mezi lidi?Tohle je bezesporu jeden z výborných kroků, bohužel ale tak 98% lidí co používají mobil ani neznají všechny možnosti hlasovky a jak s takovým nástrojem pracovat.Mně osobně to velmi štve, protože spousty lidí nevolá na cizí čísla zpátky a když někomu volám ať už pracovně, nebo osobně, nemám možnost mu sdělit proč volám, když se nedovolám a zpátky mi taky osoba nezavolá protože to je prostě cizí číslo. Služba se kterou můžu komukoliv říct to stejné co živě, akorát si to poslechne až bude na síti, nebo bude moct.Kolikrát bych ocenil, když vím že nemůžu aby mi hovory napadaly do schránky, nebo na dovolené, šmankote to by byla paráda večer jen poslechnout kdo co chce... Problém pramení v dávných dobách, kdy se u nás ani schránky ani záznamníky nepoužívaly, už za dob pevných linek, sdílená domácnost, stud sdělit někomu něco, prostě se to nepoužívalo. Pak za éry začátků mobilních služeb kredit za 300,- na 3 měsíce 5 hovorů do schránky a 10% fuč jen tak, tak to šlo smskama, rušily se schránky a takhle jsme dopadli....Dočkáme se ještě comebacku? Já se osobně bojím že ne, ale chválím Vodafone, že tuto službu nezavrhuje, naopak ji poskytuje první(poslední)pomoc a snaží se ji dostat ze hřbitova:)