U oprátora pracuji už několik let a osobně pro existenci značkovek (nebo frenčíz) nevidím jediný důvod. Kromě výměny SIM karty + nakoupení HW (což jsou věci fyzické) NAPROSTO VŠE zákazník vyřídí telefonicky, písemně nebo přes internet.
A výměny SIM + HW jdou taky řešit jinak. SIM by se daly distribuovat do běžné prodejní sítě např. super a hypermarketů, čerpacích stanic, trafik atd., kde by si ji zákazník normálně SÁM koupil a nahlásil její číslo přes telefon operátorovi nebo zadal její číslo v samoobsluze a výměna hotová Nespornou výhodou by bylo to, že si můžete provést výměnu SIM karty 24hodin denně 365 dní v roce a klidně ve dvě ráno - protože hodně prodejních míst (např. čerpací stanice) má otevřeho 24/7/365 a internet je taky přístupný neustále
Nákup HW (i dotovaného HW) jde řešit přes dealery, kde si Vás ověří podle OP a databáze v PC a vědí, že máte nárok na ty a ty přístroje s takovou nebo makovou slevou...
Nějak nechápu to uvažování českých lidí: "Abych nemusel čekat cca 10 minut na operátora na telefonu, nebo nedej bože napsat maximálně jeden odstavec textu na web nebo na papír, tak raději půjdu prudit na značkovku a ušetřím čas, protože místo 10ti minut vystojím hodinovou frontu!" DDD
Značkovky jsou dobré jedině k tomu, že na papír nebo webový formulář se opravdu špatně řve, škemrá nebo pofňukává... Přitom lidé nechápou, že řvaním se nic nevyřeší a nezískají tím odlišný přístup od ostatních.
Respektive občas získají - vzpomínám si na jednoho jednatele s.r.o., který po mě kdysi (když jsem ještě dělal na značkovce) ječel a vykrožoval, že mě zastřelí... Nakonec jsem v jednom z jeho notebooků při instalaci SW našel dětské porno, normálně to sice nedělám a správně bych to měl první hlásit na interní bezpečnost... Ale když řval jak je významný Tak jsem zavolal rovnou na 158, protože takto významný zákazník by přece neměl čekat! DD A opravdu, policie nejspíš taky slyšela o jeho významnosti, protože zásahovka přijela do tři minut!
Jenom nechápu, proč se netvářil spokojeně, když jsem mu přece vyhověl DDD