Wow, lidé pohnuli s O2. Operátor převede nevyčerpaná data do dalšího měsíce*

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 80

Názory k článku

avatar
10. 08. 2016 14:02

Ale toto nebude platit na Tescomobile, teraz som sa pytal operatora a s presunom dat neuvazuju. Napriek tomu, ze O2 vlastni Tescomobile na 50%, tak uplatnuje rozne sposoby na rozne svoje znacky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 08. 2016 12:49

Automatický dokup nedostane nikdy smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2016 12:44

osobně to hodnotim za změnu čistě kosmetickou... pokud chce O2 měnit stávající systém internetu omezeného jen FUP za prodej dat/měsíc... aby to bylo fér, musí proběhnout 2 věci.1. Všichni zákazníci mají být informováni a tím nemyslim jeden řádek 8 písmem na 5ti stránkovém vyúčtování, ale opravdové informování. Dále jim má být umožněn odchod bez sankce.2. Převádět se mají všechna data a to včetně těch ze základního datového balíčku. Respektive tu datové balíčky ani nemusí být.Mrzí mě, že se zákazníci v ČR neumí lépe sjednotit a u těch operátorů si vymoci lepší podmínky. Věřím, že by to šlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 23:25

Tohle už neřeším.UPC má v nabídce od července za 199 Kč 10000 volných minut ze kterých mohu volat do zemí zóny 0 na pevnou linku a v České republice do všech sítí a použít lze 3 mobily a od Vodafone mám 20 GB fupu na velké soubory a neomezené čtení webových stránek za 750 Kč .Takže nám neomezené na všechno za cca 950Kč . To znamená ,že mohu mluvit z celého světa kamkoliv do zóny 0 v rámci volných 10000 minut .Jen je třeba mimo republiku zakoupit za pár šušnu místní datovou kartu.V zóně 0 je evropská unie ,Rusko ,USA a Kanada a další. Za stovku a míň Kč nikdo nebude mít nic pořádného .Nebo prostě v podobné levné ceně.A to nemluvím že UPC sdílí wifi síť svých klientů v zemích kde působí to znamená že lze ještě snížit další tentokrát nepříliš velké výdaje za ušetřeni fupu místní datové karty.Takže na UPC bych moc nenadával.Má dobré služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2016 20:50

úplně vidím jak se v O2 tlemí, že předhodili drobky a na webech se juchá...trapné. Přitlačit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  09. 08. 2016 19:21

O2 dělá všechno a vždy pro své zákazníky.
Něco jako taková charita.
A na to se chlapi napijem, nebo tu péči nev,držím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 17:04

Asi ze všeho zde uvedeného v diskuzi mi přijde nejvíce smutný, že se v r. 2016 řeší převod stovek MB, tohle je možné jen u nás, viz. srovnání cen s Evropou, kde se ve stejné cenové hladině data počítají na desítky GB. Takže zde se hádáte o šprdlíky a venku se jedná o balíky. Jste vtipní....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 16:55

Jazyk O2: "Vyslyšeli jsme zákazníky..."
Realita: "Nějak do nich ten autodokup natlačit musíme."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 15:22

vsechno spatne, jestli se operator hne az na zaklade hromadne stiznosti, tak si za chvili budem vydobyvat veskera prava jistou formou protestu... to bude hodne zajimavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 14:26

Nuz, tak tie zvysne data treba proste vycerpat - treba si dat den pred koncom pausalu pripomienku, ktora spusti pripraveny skript, ktory zvysne data vycerpa nezmyselnym downloadom ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 14:22

Inu, bude to zaujatý názor člověka, který u O2 není, ale...a) Řešil se STOP na FUP namísto snížení rychlosti. Jestli to chápu, přístup zůstává stejný - zaplať, jinak nic. Budiž, to je věc operátora, ale cool řešení ve prospěch zákazníka to tedy není. Dojem je "vzali jste nám..."
b) Jestli jsem pochopil, platnost je od října (?). Nemyslím si , že by byl technický problém zavést to dříve. Prostě to budí zmíněný dojem "ještě si nahrabeme", i když spojovat to s dovolenými, nevím no.
b) Přijde mi, že hodně rychle se dost ostrý přístup redaktorů přehoupl na stranu báječného O2 a nadšení je až smutné. Ostatně v článku nevyjadřují vlastního asi nic, jen citují, co dostali (?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 13:43

Když dva dělají totéž. Nemusí to být totéž.
viz titulek z ZIVE.CZ
Wow, lidé pohnuli s O2. Operátor převede nevyčerpaná data do dalšího měsíce
A titulek z novinky.cz
O2 mění pravidla datových tarifů. OpětKolik vám platí O2 aby jste to do nás tlačili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2016 12:37

Kolik Vám za takový bulvární nadpis zaplatili? To že začnou krást jen na půl není důvod na WOW slova, ale na úplně jinačí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 11:52

Nechápem že ČTU nezasiahne. Ak mám predplatenku, kredit platí rok, len u bonusového kreditu sú obmedzenia. Ale ak mám paušál, tak ak chcem previesť data zo zákl. balíčka, alebo kredit (na SK máme aj kreditné paušály), popr. minuty, mám smolu. Ale ak mám 500Kč paušál s napr. 250 minutami, o čo by operátor prišiel ak by sa všetko bez obmedzenia prevádzalo do ďalšieho účt. obdobia? Aj tak by svojích 500 Kč dostal. Len by užívateľ bol spokojnejší, lebo pri pobyte 3 mesiace v zahr. mal po vrátení sa 1000 minut a ak by bolo k tomu 2 GB balíček, tak plus 8 GB. Ani pri takých číslach by sa sieť predsa nezrútila! Plus sú mesiace, kedy užív. presurfuje 1 GB, ale chce mať rezervu, tak kúpi 2 GB, avšak po 3 mesiacoch musí niečo stiahnúť, tak sa dostane na 6 GB. To by operátor skrachoval, keby v tomto prípade (1 GB spotreba, kúpené 2 GB) zákazník si nedokúpil 4 GB ale len 2 GB (za 2 mesiace našetrených 2 GB, v danom mesiace balíček 2 GB, tak by stačilo dokúpiť len 2 GB)? Za každú cenu len zisk! Je mi zle. Vo všetkom by mal platiť systém - kúpil som si to, je to moje navždy a nie len na mesiac a čo neminiem, to ostáva operátorovi. Poďme do dokonalosti: chlieb, ktorý nezjem do 3 dní mi vezme obchod!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 11:41

Tak dokud se nebudou převádět všechna data, tak to celý problém jen zmírňuje.Příklad:
1. měsíc - 1,5GB, 3 dny před koncem přečerpám, tj. + 1,5GB automaticky dokup, ze lterého vyčerpám 200MB
2. měsíc - vyčerpám zbylých 1,3GB z dokupu a 100MB ze standardního balíčku. Zbylých 1,4GB PROPADNE.
3. Zase dokola - dostanu 1,5GB a pokud přečerpám, situace se opakuje.Tak jako tak, stále je to postavené na hlavu a žádný zázrak se nekoná do té doby, než se primárně bude vždy čerpat základní balíček a pak zbylá data z dokupu..... Tj. dokup bych si postupně vybral třeba po 150, 50,0, 250MB.... jak by to zrovna vyšlo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Podle me, to je tak na pul vstricny krok. Zase mame jedno "Ale" a to, ze prevadi data pouze z dokoupenych balicku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 11:14

Rozumné řešení. Ještě by měli zrušit vnucený autodokup a zavést zpět "poFUPpovou" rychlost. Ať se každý svobodně rozhodne, zda si připlatí za další balíček.Platí to i pro firemní zákazníky nebo jen spotřebitele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 11:06

Takze prelozeno z reklamstiny:
Krast budeme porad. Mlaskat prestaneme az 25.10. Vase O2. Jsme radi,ze jste s nami. Mimochodem,proc je ten "ustupek" az za 2 mesice ? Ze by to bylo tim,ze na konci rijna je uz bezpecne po dovolenych, tak jeste musime poradne nahrabat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 11:06

Nevím co řešíte, já používám roky mobilně stejného operátora:
https://www.t-mobile.cz/mobilni-internet/detail-t... ...
a problémy neřeším. Když si vzpomenu, že za vyšší cenu jsem u UPC* (2006 - 7) měl i 8 GB měs. (po kabelu), pohoda.
* Pro některé nechápavé jsem doplnil, časový rámec dané nabídky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2016 10:48

Mě přijde nefér, že se nepřevádí nespotřebovaná data zakoupená v rámci paušálu. Jasně, mají to v podmínkách, nemusím si vůbec kupovat mobil, když se mi to nelíbí ... ale když za data zaplatím, tak mám špatný pocit, když mi je operátor na konci měsíce vyhodí do koše a současně ode mě chce peníze za nová data na další měsíc. Čiší z toho tahání peněz z lidí bez ohledu na objem poskytnutých služeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 08. 2016 10:43

Pozde, dve cisla uspesne prenesena. O2 u me svym chovanim skoncilo a doufam, ze nejsem sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 08. 2016 10:42

NIKDY jsem nechapal, proc mi na konci obdobi operator doslova a do pismene UKRADNE data, ktera jsem si zaplatil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 10:41

A já už se marně těšil, že začnou převádět nevyčerpaná data ze základního datového tarifu. To by ale nesmělo být O2 tím kým je..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 08. 2016 10:30

Akorát mi tu chybí informace, jestli se to převádí nekonečně, nebo jen jednou ... když si třeba nakoupím 5 balíčků, tak jestli se budou převádět dál, nebo o ně ob-měsíc přijdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor