Taky se přikláním spíše k tomu, že jsou to jen další fámy ohledně zastoupení Xiaomi v EU. Jediné, co jsem se dočetl bylo, že Xiaomi nemá zájem rozšiřovat pole působnosti mimo Čínu, kromě internetového obchodu v USA.
Co se týče autorizovaného servisu u nás, tak už teď je mi z toho zle. Nemusí to být ani Xiaomi, aby vyčůraný obchodník poslal mobil do svého pofiderného servisu, kde sedí člověk, který namá páru o elektronice, antož o Xiaomi mobilech a pokud náhodou nenajde závadu viditelnou pouhým okem, tak telefon nějak poškodí nebo rovnou utopí a vesele zákazníkovi zruší reklamaci, z důvodu "nevhodné manipulace s přístrojem". Prodavač mu pak s úsměvem řekne, že si klidně může zavolat i ČOIku, protože ví, že mu pochybení těžko bude někdo dokazovat. Toto je moje vlastní zkušenost s mobilem Samasung.
Myslím, že pokud někdo ví, proč chce telefon Xiaomi, ať už jen kvůli poměru cena/výkon nebo proto, že ho nejsou u nás plné obchody a nemá ho každy, raději si ho koupí přímo z číny na vlastní riziko a reklamaci třeba ani potřebovat nebude. Každopádně podle mé zkušenosti s MI2S to riziko stojí za to.