Ze samoobsluhy O2 zmizely přehledy, operátor slibuje nápravu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

17. 01. 2014 22:09

Od té doby,co naše trojkoalice se dopracovala k tomu,že dalšího operátora u nás nepřipustí a ČTÚ jim to přiklepla,tak nastalo takové bezvládí. Firmy téměř zrušily retenční oddělení,vpodstatě je netrápí kdo odejde. Samozřejmě,proč by to dělaly,kdaž ten krajíc ze kterého všichni vysávají je stejný a ty droboučcí zákazníci vpodstatě neví vo co jde..Podívejte se na Slovensko,žádný dlouhý kecy a mjí čtvrtého operátora,který jim udělá další konkurenci.. Myslím,že u nás by měli ČTÚ ZRUŠIT. Je to podnik,kde jen berou obrovské peníze a pro lidi neudělají vůbec nic. Nevím proč by tato sebranka mě být placená z mojích daní....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 01. 2014 17:04

Zdravím,od dnešní 11. hodiny dopoledne se nám podařilo vše opravit. Stav volných jednotek je tak už k dispozici :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 01. 2014 16:37

Jakych 64 po FUP, snad 200 ne….? Jinak ja bych spise uvital konecne napravu u "moje O2" pro firmy…..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 01. 2014 16:19

Já už jim utekl v prosinci. Těch mých 500 co ode mě měli měsíc co měsíc posledních 5 let si budou muset vybrat od těch, co jim ještě zbyli. Tak se připravte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 01. 2014 16:05

O2 je mi u zádele. Přecházím na mnohem levnější Tescomobile. Navíc teď s tou rychlostí 64 po fupu tomu zatloukli hřebíček do rakve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor