Zlaté časy skončily: telekomunikacím klesá zisk i tržby

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 71

Názory k článku

28. 11. 2013 01:31

Přes všechna kouzla s účetními čísly, že jako klesá zisk a přes všechny nářky, jak je zle, jde v jádru jen o to, že už si nelze naprosto bezostyšně a nehorázně mastit kapsu a při tom se zákazníkům vysmívat do obličeje specifickým trhem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 11. 2013 18:35

Klesají tržby a zisk ?! Už mají jen miliardu místo pěti ? No tak si halt utáhnou opasky a to pozlacené drbátko na záda si velký šéf koupí a napřesrok. Já si taky musel lecos odepřít, když je ta kríííze. Jo a pro redakci: Jsem dalek toho, abych vás připravoval o "vejdělek" adblockem. Ale něco vám povím. Od ČSOB si fakt nikdy nic nepůjčím a za tu DEBILNÍ reklamu, co mě neustále otravuje, vás asi za chvíli taky pošlu do zádele. Čeho je moc, toho je příliš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 11. 2013 17:20

Hlavní příčinou poklesu odvětví bude určitě nevhodná cenová politika. Ještě nedávno bylo volání hodně předražené, nyní je pouze předražené. Uživatelé už před BleskMobilem objevili, že nemusí platit ty nehorázné ceny klasickým mobilním operátorům, když existují alternativní nízkonákladoví internetoví operátoři, přes které se dá volat se stejnou kvalitou za cca 1/10 - 1/20 ceny. Někteří se k VoIP zase dostali tak, že dřív takto volali mezinárodní hovory (proč volat do USA přes O2 za 40,- Kč/min, když u Odoriku můžu volat za 0,25 Kč/min, a to i na mobily, že ano) a zjistili, že to je použitelné i pro místní hovory. Takto se kvanta zákazníků odnaučila z mobilů volat, resp. přešla na VoIP a protože je to levné a použitelné, k odchozímu volání přes GSM se už nikdy nevrátí. Jde prostě o disrupci v oboru, objevily se prostě firmy, které jsou malinké, rodinné, s minimálními náklady, které nemusí udržovat mobilní síť a nabídly prostě (o dost) lepší cenu, uživatelé k nim sice pomalu, ale jistě přecházejí a zpátky už se nevrátí. Proč taky, když volání za 59 haléřů se sekundovým účtováním a bez paušálu prostě nikdo jiný, než alternativní operátoři, neposkytnou. Mám z tohoto stavu takovou určitou škodolibou radost, protože vysoké ceny, na kterých operátoři vydělávali miliardy, postupem času odnaučily lidi volat, čímž paradoxně dostali samotné operátory do takové pasti, že už z ní není cesta ven ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 11. 2013 13:39

Byl jsem minulý týden ve Vodafonu dohadovat nová tel. čísla pro firmu a brečeli jak želvy, že jsou ceny na pokraji rentability. Dobře jim tak, za ty roky co žrali, ještě u toho mlaskali a přesvědčovali nás, že levněji to nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 11. 2013 11:16

Problém telekomunikačního sektoru je, že nechápe některé skutečnosti roku 2013. A mentálně se nachází v letech 2001 až 2006. Těmi skutečnostmi roku 2013 mám na mysli především aplikace jako Viber nebo Face time.
Platit 750,- za neomezený tarif, když si 80% komunikace mohu vyřídit přes mobilní internet (který mě vyjde na Kč 175,- až Kč 225,- měsíčně) nesvědčí o manažerských schopnostech vedoucích pracovníků telekomunikačního sektoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 11. 2013 11:11

Česká ekonomika a nejen ta, jde od 10 k 5, Neustálé Zdražování má velký vliv na utrácení lidí, platy nerostou, prostě na to většina nemá. Zisky klesají všem a všude, tedy i operátorům. Co člověk potřebuje, je jíst, bydlet a práci. Pokud všichni ti podnikavci a firmy s tím zdražováním nepřestanou, tak se to tu jednou všechno pěkně pos.ere a pak už můžeme jít do pr.dele, někteří už tedˇ !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 11. 2013 10:53

Říkám to už léta, že regulace tuhle dojnou krávu zabije za halasného potlesku volyčstva. Vždycky jsem za to onálepkován jako "zaměstnanec O2, Vodafonu, nebo T-Mobile", nebo někdo podobný. No a už to máte tady. Ale komu není rady, tomu není ani pomoci.Je to podle tradičního socialistického vzoru:KDYŽ TO FUNGUJE, ZDAŇME TO
KDYŽ TO POŘÁD FUNGUJE, ZREGULUJME TO
AŽ TO FUNGOVAT PŘESTANE, ZAČNEME TO DOTOVAT, AŤ VOLYČI VIDÍ, ŽE SE STARÁME Vsadím měsíční plat, že do pěti let budou telekomunikace obecně dalším v seznamu adeptů na Evropské dotace. Nedivil bych se ani plošnému evropskému znárodnění. Líde jsou ochotni pro pár korun a nedotknutelnou pohodlnost obětovat cokoliv, včetně vlastní svobody a volby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 11. 2013 10:07

je proste pravda ze hlavni vliuv mela revoluce o2. i kdyz to tak mnozi nenazyvaji tak to melo asi vliv zasadni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor