TP-Link přichází s novým vzhledem a identitou značky

TP-Link, celosvětový dodavatel síťových produktů, dnes představil celkovou transformaci své značky a vizuální identity. Přizpůsobuje se tak životnímu stylu spotřebitelů, kteří jsou aktivní na internetu. TP-Link si již dvě dekády drží vedoucí postavení v oblasti síťových řešení, nyní rozšíří svůj rámec bezdrátových technologií o nové produkty v kategorii chytré domácnosti, chytrých telefonů a chytrého příslušenství.

Klepněte pro větší obrázek

Společnost se rozhodla pro posílení značky v zájmu dalšího vývoje a s přihlédnutím k celkové korporátní strategii jí vtiskla novou podobu. „Během posledních dvaceti let tým výzkumu a vývoje společnosti TP-Link systematicky pracoval na tom, aby splnil potřeby desítky milionů svých zákazníků. Momentálně se vydáváme na další cestu, abychom vyhověli požadavkům dnešního on-line životního stylu,“ komentuje změny Jeffrey Chao, předseda a prezident TP-Linku. „Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky.“

TP-Link v souladu s novou korporátní strategií provedl hned několik změn své korporátní identity a podoby své značky. Novým sloganem „Reliably Smart“ navazuje na předchozí slogan a zároveň podtrhuje svůj posun k chytrým produktům. Nové logo společnosti charakterizuje šipka směřující do středu, která odkazuje k příslibu společnosti, že v centru její pozornosti je na prvním místě zákazník a jeho současné potřeby.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost také změnila jméno v logu na všechna malá písmena. V textu bude své jméno psát TP-Link místo TP-LINK, což dodá názvu jednodušší a přívětivější podobu. Své produkty opatří společnost novými obaly, které zlepší schopnost prodeje. Úprav se dočkají i webové stránky, produkty na nich budou prezentovány srozumitelněji. A konečně poslední proměna se týká barevné palety značky, která dostala povzbudivější a lákavější tón, takže ladí s celkovým duchem nového brandu.

„Zákazníci jsou dnes zahlceni stále se měnícími technologiemi. Potřebují lepší výkon, aby udrželi krok s okolím, ale jsou také zmateni přebytečným množstvím informací o vlastnostech a funkcích,“ říká Brian Meyers, strategický ředitel FutureBrand. „Viděli jsme potenciál v uživatelském zjednodušení a zároveň posílení výkonnosti. Chytré, pokrokové a pro lidi. Taková by měla být nová identita produktů TP-Linku a jejich balení by o tom mělo vypovídat. Věříme, že nová podoba umožní TP-Linku udělat velký krok od domácího připojení k propojení všech potřeb moderního životního stylu.”

Na webových stránkách TP-Link.com, profilech a kanálech na sociálních sítích, obalech výrobků a projekcích v obchodech se ode dneška objeví jasnější barvy a silnější písmo. Změny, které přinesou inovativní a přesvědčivé produkty nejvyšší kvality, se odrazí na nejnovějších modelech, jako je Talon AD7200.

Nová značka bude poprvé prezentována na veletrhu IFA, který se koná od 2. do 7. září 2016 v Berlíně (hala 17, stánek č. 111).

Témata článku: Tiskové zprávy