U:fon má Facebook místo infolinky

U:fon dnes na Facebooku představil tým operátorů z centra zákaznické péče, kteří budou pomáhat řešit problémy a připomínky svých zákazníků přímo prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě. Adresa Ufonního FB zní: http://www.facebook.com/Ufoni.

„Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu. Inspirovali jsme se v zahraničí a odteď budou naši operátoři kromě call centra fungovat i on-line na Facebooku. Zatím pouze v pracovní době našeho call centra, tedy od 8 ráno do 8 večer, do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu,“ říká Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Klepněte pro větší obrázek 
Ufonní Facebook ještě čeká na finální doladění
Klepněte pro větší obrázek 
Poradna ale už jede naplno

Služba je určena všem, kdo Facebook pravidelně používají nebo dokonce při kontaktu preferují, ale samozřejmě i těm, kdo neradi čekají na lince call centra nebo přes den nemají čas nebo příležitost vyřídit hovor. „Stačí, když dotaz napíší na naši Zeď.“ doplňuje Vojtíšek.

Témata článku: Operátoři, U:fon, Facebook

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Marie Záveská 11. 1. 2013 16:27:03
    Dobrý den, dnes jsem dostala od Vás dopis, s kterým nejsem vůbec...
  • nespokojený zákazník 28. 7. 2010 8:59:08
    Vůbec se mi tento systém nelíbí, info linka byla daleko komunikativnější...
  • Rady 12. 4. 2010 19:48:13
    Rady pro U:fona Společnost MobilKom a.s. vlastník značky U:fon by měla...
Určitě si přečtěte

Psaní zpráv jen pomocí myšlenek: Facebook chystá technologický převrat

Psaní zpráv jen pomocí myšlenek: Facebook chystá technologický převrat

** Facebook usiluje o technologický převrat. ** Vyvíjí technologii umožňující uživatelům psaní textu pomocí myšlenek. ** Na projektu pracuje tým o 60 lidech

21.  4.  2017 | Polesný David, E15.cz , Liebreich Jiří | 4

Manažeři vládnou Twitteru, největší vliv má šéf Applu

Manažeři vládnou Twitteru, největší vliv má šéf Applu

19.  3.  2017 | E15.cz , Tomeš Michal | 17

Facebook testuje „lajky“ v Messengeru

Facebook testuje „lajky“ v Messengeru

12.  3.  2017 | Čížek Jakub | 2