V HTC se někdo musel zbláznit. Tohle je reklama na One A9

Možná jsem zaujatý, možná vidím významy, které tam nejsou, možná jsem to celé nepochopil… Čím déle se dívám na tuhle reklamu, tím podivnější se mi zdá.

HTC v ní vymezuje svůj model One A9 vůči iPhonu. Bílou uniformitu jablek (iPhone) má nabourat svěžest, originalita a mládí – HTC One A9. Hesly „Be different“ a „Be original“ se zde propaguje telefon, který se iPhonu značně podobá, telefon s operačním systémem, který je na světě ještě hojnější než systém iPhonu. Celá reklama navíc v několika rysech připomíná legendární spot z roku 1984 propagující Apple Macintosh.

Jestli bylo cílem HTC podpořit kontroverzi a dělat vlny, tak se rozhodně povedlo…

Témata článku: HTC, iPhone, Smartphony, Reklama

28 komentářů

Nejnovější komentáře

  • pampuch_sk 8. 11. 2015 13:40:44
    Vzdy som chcel byt k***t co beha obuty po stole a rozkopava jedlo.. Ten...
  • Kuba Medek 8. 11. 2015 9:55:30
    Ale v jedné věci mají v porovnání s IPhonem absolutní pravdu a to v "Be...
  • czhunter 7. 11. 2015 12:27:55
    No jo, parkour byl cool před 10 lety. Asi tak stejně, jako HTC.
Určitě si přečtěte