Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone se včera pochlubil novým systémem za stamilióny, ale mezi zákazníky zavládlo zděšení. Co stojí za znepokojivými hláškami ze samoobsluhy?

V souvislosti s přechodem na nový zákaznický systém našli zákazníci Vodafone po přihlášení do internetové samoobsluhy několik znepokojivých upozornění. Vše vyznívalo tak, že jakmile budou zákazníci se staršími tarify (ne aktuálně nabízenými Tarify na míru) převedeni na nový systém, přijdou o možnost cokoli měnit – tedy aktivovat balíčky, či provádět změny nastavení. Nejasně také působilo sdělení říkající, že služba Po svém jim bude ukončena.

Klepněte pro větší obrázek
Znepokojivé sdělení zákazníkům, které se včera objevilo v samoobsluze

Otázky visely i nad bonusem za inkasní platbu, která se dle sdělení změní v jednorázový bonus v podobě 100 Kč kreditu nebo 20 minut na volání. Sdělení zákazníkům působilo velmi znepokojivě a u některých bodů rovněž nejasně, sepsali jsme proto několik dotazů a odeslali je k zodpovězení do Vodafone. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat, za operátora odpovídal tiskový mluvčí Miroslav Čepický.

  • Zákazníci Vodafone našli v samoobsluze několik upozornění. Například, že nebude možné měnit služby, aktivizovat balíčky apod. Je to pravda?

Zákazníci si nebudou moci měnit nastavení služeb pouze během krátkého období přechodu na nový systém, o jehož přesném termínu budeme každého zákazníka včas předem informovat. I zákazníci se staršími tarify si budou moci většinu nastavení služeb a balíčků měnit. Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi. O všech změnách budeme konkrétní zákazníky informovat prostřednictvím SMS, stránky www.vodafone.cz/zlepsujeme a také po přihlášení do Samoobsluhy.

  • Dále, že nebude možné dělat změny u služby Po svém. Co to bude přesně znamenat v praxi?

Omlouváme se za nesprávnou informaci v Samoobsluze, kterou opravíme. Služba Po svém se nyní nemění ani v původním ani v novém systému. Pokud v budoucnu ke změnám dojde, budeme zákazníky včas informovat.

  • Jak to bude s pravidelnou odměnou (bonusem) za platbu inkasem? Chcete ji zrušit a jako kompenzaci dát zákazníkům jednorázově 100 Kč kredit či 20 min. na volání?

Odměnu za inkaso v novém systému měníme na jednorázový kredit 100 Kč nebo 20 min. volání. Dostanou ji všichni zákazníci s prvním inkasem v nové systému.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

69 komentářů

Nejnovější komentáře

  • blabla 27. 11. 2010 12:45:45
    běž, kdo ti brání?
  • radim 26. 11. 2010 8:55:35
    No jenže ty musíš každý měsíc vypláznout 350 peněz, já když nebudu volat,...
  • radim 26. 11. 2010 8:50:03
    Jak na jedno číslo, to přece záleží, který Neon máš, a podle toho máš...
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

** Vývoj LTE v Česku, to není jenom pokrývání. Jak se mění frekvence, technologie a co to znamená pro nákup nového telefonu? ** Předvedeme vám ZenFone 3 Deluxe, vlajkový model společnosti Asus ** Své neotřesitelné místo má také Mobilní pavlač

26.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

** Zavádíme nový termit. Operák je nepříliš dobrý operátor ** Kritizujeme dárek pro vozíčkáře. Jsme cyničtí, nebo je chyba jinde? ** Představíme vám krásný Xiaomi Mi Note 2

19.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

Týden mobilně 359: Vodafone předvedl, jak přenese gigabit vzduchem! Jde to, ale…

Týden mobilně 359: Vodafone předvedl, jak přenese gigabit vzduchem! Jde to, ale…

** Představíme smartphone Acer Liquid Zest Plus ** Přeneseme data rychlostí 1 Gbit/s. Jen na pár centimetrů, ale jde to! ** Chybět nebude ani komentář k nejzajímavějším událostem uplynulého týdne

12.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan, Michlovský Jakub | 8