Vodafone otevírá OneNet centrum pro byznys klientelu

Ve svém sídle na Vinohradské ulici v Praze otvírá Vodafone zákaznické centrum pro firmy. Říká mu OneNet Centrum a byznys klientela v něm dle slov operátora najde ta nejmodernější technologická řešení. Zákazníci si zde mohou služby „osahat“ a nechat si zpracovat firemní řešení na míru. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce.

Klepněte pro větší obrázek
Řešení OneNet spoluje mobily, pevné linky a internet

Vodafone se pro vybudování moderního centra pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a posílil také v segmentu státní správy. S Vodafonem volá například Národní památkový ústav, Hasičský záchranný sbor ČR, investiční skupina KKCG a Madeta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fotografie z OneNet centra

Vodafone nyní obsluhuje 205 tisíc firem, dva a půl tisíce z nich využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet. V centru jsou k vidění nejnovější telefony Apple, BlackBerry či Nokia, zařízení se SIM (kamery, dohled nad vozovým parkem) i vlastní 3G zóna (femtobuňka). Krom toho samozřejmě stěžejní služba OneNet a Microsoft Office 365.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Technologie, Byznys

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • polda 9. 3. 2012 10:37:29
    No já se přiznám,že tak příšernej signál jsem nečekal, taky jsem byl od...
  • Billionaire 8. 3. 2012 12:30:48
    Na zacatku byla skvela idea- budeme novy, jiny operator... Zadne drahe...
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 363: O tom, proč čeští důchodci dotují levné volání manažerům

Týden mobilně 363: O tom, proč čeští důchodci dotují levné volání manažerům

** České telekomunikace jsou rozdělené na dva trhy. Rezidenti doplácejí na firmy ** Představíme lesklý Alcatel Shine Lite ** Chybět nebude ani Mobilní pavlač s nejzajímavějšími událostmi uplynulého týdne

Dnes | Kůžel Filip, Láska Jan