Vodafone zastavil úbytek zákazníků. Volá s ním o 100 tisíc lidí víc

Vodafonu se podařilo zastavit úbytek zákazníků, se kterým se potýkal v předcházejících obdobích. V pololetí letošního roku registrovala tuzemská operátorská trojka o 100 tisíc zákazníků více než ve stejném období předchozího roku. V současnosti tak mobilních služeb Vodafonu využívá 3,33 milionu lidí. Vyplývá to z výsledků hospodaření mateřské společnosti Vodafone Group. Finanční výsledky za samostatnou Českou republiku náš třetí operátor nezveřejňuje.

Od dubna do června se počet smluvních zákazníků Vodafonu zvýšil o 58 tisíc. O 3 tisíce přibylo také uživatelů předplacených karet. Vodafone i po zvýšení počtu zákazníků zůstává trojkou mezi operátory. První T-Mobile eviduje 5,996 milionu zákazníků mobilních služeb, tuzemská dvojka O2 má zhruba o milion méně – s modrým operátorem volá 4,945 milionu lidí.

Témata článku: Vodafone, Hospodaření a finance

25 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Luboš Stránský 28. 8. 2015 16:52:35
    Také jsem chtěl zdrhnout, ale dali flat za 525, tak ještě vydržím.
  • ufounCZ 28. 8. 2015 14:07:12
    Vodafone získává nove zákazníky hlavně cenou, kdy oproti TM a O2 je...
  • sedmej 28. 8. 2015 11:32:04
    Můžu se zeptat někoho v redakci. Vám nevadí co se děje pod články? Opravdu...
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

** Vývoj LTE v Česku, to není jenom pokrývání. Jak se mění frekvence, technologie a co to znamená pro nákup nového telefonu? ** Předvedeme vám ZenFone 3 Deluxe, vlajkový model společnosti Asus ** Své neotřesitelné místo má také Mobilní pavlač

26.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14