Vodafone získal první a třetí místo v soutěži Mobilní aplikace roku

Aplikace Můj Vodafone získala v minulém týdnu první místo v kategorii Klientský servis. Vodafone tak navázal na umístění v minulém roce, kdy v anketě Aplikace roku v kategorii Business obsadil druhé místo.

Klepněte pro větší obrázek

Pořadí deseti nejúspěšnějších aplikací v kategorii Klientský servis podle hlasování veřejnosti

  1. Můj Vodafone
  2. Mobilní bankovnictví (Air Bank)
  3. Servis24 Mobilní banka
  4. Lidl
  5. ČSOB smartbanking
  6. Mobilní banka 2
  7. Moje O2
  8. mbank CZ
  9. ŠKODA Servis
  10. Fio banka Smartbanking

Kromě tohoto ocenění získal Vodafone také třetí místo v hlasování odborné poroty v oblasti uživatelské zkušenosti a grafiky (UX/UI).

Aplikaci tak kromě zákazníků ocenila pozitivně i odborná veřejnost.

Pořadí nejlepších UX aplikací roku 2014

  1. Mapy.cz
  2. ZOH 2014
  3. Můj Vodafone

Cílem ankety Mobilní aplikace roku je najít nejen nejpopulárnější, ale také nápadité a inovativní aplikace pro mobilní telefony a tablety v různých kategoriích, upozornit na ně a podpořit tak české vývojáře.

V aplikaci Můj Vodafone zákazníci najdou informace o svém tarifu, o útratě i Vyúčtování, online uhrazení Vyúčtování platební kartou, mapu prodejen a taky si mohou zkontrolovat, kolik provolali minut, napsali SMSek a kolik jim ještě zbývá dat do konce zúčtovacího období.

Aplikace Můj Vodafone má na svém kontě již přes půl milionu stažení a počet uživatelů meziročně vzrostl o 40 %.

Témata článku: Tiskové zprávy