Volání v síti ČEZ zdarma si užívá již přes 50 000 zákazníků

Mobilu od ČEZ netrvalo ani 5 měsíců, aby si získal přízeň přes 50 000 zákazníků. Ukazuje se, že Češi chtějí platit jen za ty služby, které opravdu využijí. S Mobilem od ČEZ k tomu získají řadu benefitů.

„Logika Mobilu od ČEZ je jednoduchá. Čím více zákazníků, tím výhodnější je pro ně volání, protože si v síti ČEZ volají mezi sebou zdarma,“ vysvětluje Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a dodává: „Navíc ti, kteří odebírají elektřinu či plyn od ČEZ Prodej, mají i SMS v síti ČEZ zdarma. V praxi to znamená, že můžete volat i psát SMS a přitom nezaplatíte ani korunu.“ V letošním roce by Skupina ČEZ ráda získala více než 100 000 zákazníků, kteří si budou užívat služeb Mobilu od ČEZ. Naplnit tento cíl v současnosti podporuje jarní kampaň www.zmenteoperatora.cz, kde mohou nově příchozí zákazníci získat skvělé ceny. Každý zákazník se také může registrovat do Zákaznického programu Šťáva, který přináší desítky slev, výhod a tipů pro trávení volného času napříč Českou republikou. „Od začátku jsme Mobil od ČEZ připravovali jako férového, přátelského mobilního operátora, jehož služby bychom chtěli využívat i my sami. Jsme rádi, že si takto definovaná nabídka služeb získává stále větší přízeň veřejnosti. Budeme v tom rozhodně pokračovat,“ říká Svoboda.

Mobil od ČEZ v 5 bodech:

  • Vstup na trh 15. 10. 2013. Již před koncem roku překonána hranice 30 000 zákazníků.
  • Základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma, si pořizuje přes 80 % zákazníků.
  • Téměř 60 % zákazníků si k Mobilu od ČEZ přenese své stávající telefonní číslo.
  • Průměrná měsíční útrata zákazníka se pohybuje mezi 200 až 300 korunami.
  • Základní tarif lze libovolně rozšiřovat o balíčky hlasových či datových služeb. Změny v nastavení je možné dělat každý měsíc.

Témata článku: Tiskové zprávy