Volkswagen Passat: test elektronických vychytávek

Jak to dopadne, když se do testování moderními systémy našlapaného auta pustí MobilManiak? Ne, o motoru a podvozku si moc nepřečtete.
Kapitoly článku

Klasický test Volkswagenu Passat osmé generace už jste si mohli přečíst na AutoRevue. Obsahuje dojmy z vozu, zabývá se podvozkem, motorem, prostorností interiéru… Já to tentokrát udělám úplně obráceně, všechny tyhle klasické „autařské věci“ obejdu a zaměřím se na mě bližší „IT věci“. Jinými slovy, na nový Passat můžeme nahlížet jako na multimediální počítač na kolech, úžasnou přehlídku zajímavých technologií. Zmíním vychytávky, které se v autech vozí už pár let, podrobněji se zaměřím na nový palubní systém Volkswagen Discover Pro, internetové služby Volkswagen Car-Net a ukážeme si, jak moderní auto spolupracuje s chytrým telefonem (těch kompatibilních není mnoho, my jsme zvolili Samsung Galaxy Note 4).

Základem příplatkového palubního systému je „Navigace Discover Pro“. Hned ale pochopíte, že to není ten nejvýstižnější název. Discover Pro totiž spojuje všechny multimediální, komunikační, mapové a navigační systémy a funkce palubního počítače.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
„Navigace“ Discover Pro a přístrojový štít Active Info Display.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři důmyslně poschovávané kamery stačí systému na to, aby vám auto ukázal jakoby z ptačího pohledu.

Pro srovnání (viz níže): takhle to vypadá v nižší výbavě. Tentokrát se systém jmenuje „Rádio Composition Media“, má 6,5" dotykový displej, 6 reproduktorů, CD přehrávač, jeden slot na SD kartu, Bluetooth konektivitu na handsfree, USB port a 3,5mm linkový vstup. Také Active Info Display (tedy přístrojový štít v podobě displeje) je za příplatek. V základu dostanete analogové „budíky“ s menším displejem uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takhle vypadá palubní systém, když nechcete připlácet.

Není Passat jako Passat. Tenhle se výbavou Highline, pohonem čtyř kol, motorem s výkonem 240 koní a haldou elektronických systémů ze základní ceny 663 900 Kč posunul na více než dvojnásobných 1 393 599 Kč. S cenami si můžete pohrát v konfigurátoru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat Variant Highline.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seznam příplatkové výbavy testovaného vozu je opravdu dlouhý.

Témata článku: Příslušenství, Ostatní, Navigace, Technologie, Pro řidiče, Mapy, Test

52 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Hlinda 30. 1. 2015 23:20:10
    Nepřipadá mi to jako něco parádního. Spiše konečně někoho napadlo dát...
  • portapro 30. 1. 2015 17:47:00
    To jsou všechno blbosti na nic. Parkování k ničemu, když to neumím, tak do...
  • 4swe 30. 1. 2015 17:12:21
    Děkuji, pokud to je začátek nové skupiny testů, teším se na další. A pro...
Určitě si přečtěte

Huawei ColorBand A1: pěkný náramek, který toho moc neumí [recenze]

Huawei ColorBand A1: pěkný náramek, který toho moc neumí [recenze]

** Huawei Color Band A1 je v ČR k dostání jen s gumovými řemínky ** Náramek nemá žádný displej, má pouze jednu LED diodu ** Při běžném používání vydrží Color Band A1 na jedno nabití 3-4 týdny

Dnes | Měchura Milan | 4

Mobilem to nekončí. Vybrali jsme 13 nositelností a příslušenství, které udělají radost pod stromečkem

Mobilem to nekončí. Vybrali jsme 13 nositelností a příslušenství, které udělají radost pod stromečkem

** I malá drobnost může udělat velkou radost ** Redukce, kabely, sluchátka, powerbanky, náramky a chytré hodinky ** Ceny se pohybují od několika desítek korun po tisíce

Včera | Láska Jan | 17

Sony Xperia XZ: když se podaří, co se dařit má [recenze]

Sony Xperia XZ: když se podaří, co se dařit má [recenze]

** Xperia XZ láká na inovovaný „seříznutý“ design a kovová záda ** Výkonu má na rozdávání a už se nezahřívá ** Fotoaparát se zlepšil, zvuk je špička

4.  12.  2016 | Láska Jan | 76