Vyjádření Vodafonu k novým datovým tarifům

„Pro naše zákazníky se úpravou nic nemění,“ říká Vodafone o nových datových tarifech. Takže k čemu ty úpravy byly?

Podle čtenosti druhé a třetí kapitoly včerejšího článku je zřejmé, že mnozí z vás vůbec nezaznamenali, že tam druhá a třetí kapitola je. Proto ještě jednou a samostatně – co říká Vodafone na své nové datové tarify?

  1. Nemáte pocit, že je to jen jiný způsob dodatečného zpoplatnění služeb, za které vás poslední rok pronásleduje ČTÚ?
    Takový pocit nemáme. Naše nové tarify jsou postavené na účtování služeb po určitých jednotkách, jako je běžné například u hlasových služeb. Kombinace měsíčního paušálu, který již zahrnuje určitý objem služeb, a zpoplatnění služeb odebraných nad rámec tohoto paušálu jednotkovou cenou, pro zákazníky není nové. Jedná se o vyúčtování ceny poskytnutých služeb podle tarifu.
      
  2. Takže všem stávajícím zákazníkům se 6. ledna po vypršení FUP začnou účtovat další jednotky? 
    Nové datové tarify nemají FUP, ale skládají se z datového balíčku, který je zpoplatněn v rámci paušálu a po jeho vyčerpání jsou data dále zpoplatněna jednotkovou cenou dle ceníku. Toto výchozí nastavení uvedených datových tarifů si může účastník změnit, v takovém případě však dojde po vyčerpání datového balíčku ke zpomalení rychlosti na 20 kbps (přičemž data nad rámec balíčku nebudou po zpomalení rychlosti zpoplatněna). Nastavení datových služeb, které si zákazníci zvolili, zůstane zachované.
      
  3. Jaké budou po vypršení FUP ceny? Platí tabulka uvedená na Pece.Vodafone.cz
    Nové datové tarify již FUP nemají. Ano, jednotkové ceny jsou uvedeny v této tabulce.
      
  4. …to vypadá stejně, jako doteď Data nad rámec balíčku, takže v čem je rozdíl? Co se vlastně změnilo?
    Ano, ceny nových tarifů i jednotkové ceny jsou stejné. Vysvětlení ohledně rozdílů viz. odpověď č. 1 výše.
      
  5.  Kolikrát bude možné naúčtovat dodatečné balíčky? Půjdou za sebou donekonečna?
    Zákazníkům budeme účtovat skutečně odebrané služby. Zákazník si nicméně může útratu kontrolovat průběžně v samoobsluze Můj Vodafone, případně si nastavit FlexiLimit nebo FlexiStrop.
    Aplikaci Můj Vodafone průběžně vylepšujeme, aby zákazníci měli vždy po ruce aktuální přehled o průběžném čerpání dat a mohli si tak zvolit optimální datový tarif.
Klepněte pro větší obrázek
Takže proč se něco měnilo, když se nic nezměnilo?

Témata článku: Operátoři, Vodafone

64 komentářů

Nejnovější komentáře

  • yxcdsa 10. 11. 2015 23:50:19
    FU*K U VF ! ;)
  • libich 10. 11. 2015 22:42:57
    Je to tradiční obchodní trik a v zásadě snaha oklamat zákazníka nebo...
  • windows95 10. 11. 2015 19:57:52
    Stačili by dát za normální peníz Net bez FUP a lokální provideři by se...

Určitě si přečtěte


Vodafone rozdává data. Stačí znát „tajné“ heslo

Vodafone rozdává data. Stačí znát „tajné“ heslo

20.  9.  2016 | Pospíšil Aleš | 36

Před 25 lety se začaly psát tuzemské mobilní dějiny. Eurotel spustil analogovou síť na třech vysílačích

Před 25 lety se začaly psát tuzemské mobilní dějiny. Eurotel spustil analogovou síť na třech vysílačích

** Mobilní volání v Česku slaví čtvrt století ** Služby byly zpočátku velmi drahé a pro většinu lidí nedostupné ** V současnosti u nás používáme více než 14 milionů mobilních čísel

12.  9.  2016 | Láska Jan | 29

Vodafone Smart ultra 7: ukázková galerie časopisu Computer

Vodafone Smart ultra 7: ukázková galerie časopisu Computer

V aktuálním čísle časopisu Computer 10/16 vyšla recenze smartphonu Vodafone Smart ultra 7. Tady k ní máte několik ukázkových fotek a video.

9.  9.  2016 | časopis Computer, Michlovský Jakub