Zákazníci O2 prostreamují na Spotify půl gigabajtu dat měsíčně. Služba bude brzy kompletně v češtině

Švédské Spotify je se 40 miliony platících zákazníků jednoznačně nejúspěšnější hudební streamovací službou na světě. Služba má své příznivce také v Česku i přesto, že aplikace ani desktopová verze nejsou zatím lokalizovány do češtiny. To se má brzy změnit, uvádí operátor O2.

Právě O2 zachytilo trend narůstající obliby streamování hudby a od července „osvobodilo“ své zákazníky od čerpání dat spotřebovaných na Spotify. Přitom jak ukazují statistiky operátora, „nevázaný“ zákazník se dokáže pěkně rozšoupnout přes Spotify měsíčně prostreamovat více než půl gigabajtu dat, což je zhruba třetina objemu FUP v nejběžnějším neomezeném tarifu. Úspora je tedy značná.

Právě tato forma subvence přilákala k používání Spotify v Česku další zájemce a švédské firmě už se vyplatí provést lokalizaci do našeho jazyka. Začíná v základních nabídkách aplikací a kompletně dokončena by měla být během následujících týdnů. Na druhou stranu, vysoká obliba služby už teď ukazuje, že jsme minimálně na pasivní úrovni schopni používat už i anglofonní software, což je jedině dobře.

Další zajímavé statistiky ukazuje infografika O2:

Klepněte pro větší obrázek

Témata článku: Mobilní aplikace, Smartphony, O2, Hudba v mobilu, Služba, Spotify

13 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Tomáš Kupec 22. 9. 2016 11:40:52
    Není to tak dávno co O2 zveřejnilo průměrnou spotřebu dat 250MB na hlavu...
  • Zbýša 22. 9. 2016 10:13:18
    Já tedy Spotify v češtině už mám...
  • Aladin Policak 21. 9. 2016 9:16:19
    Když se dívám na ty žebříčky, není to nic, co by se na mě nevalilo z...
Určitě si přečtěte

HTC U Play: odvážně naceněný restart [recenze]

HTC U Play: odvážně naceněný restart [recenze]

** Kombinace skla a modré barvy vypadá skvěle ** Průměrná výdrž zamrzí, chybějící 3,5mm jack naštve ** Extrémní cenovka přebije pozitivní dojmy

26.  3.  2017 | Herodek Martin | 16

Nesoutěžíme s „A brandy“, říká šéf české značky, která prodává odolné a seniorské mobily [video]

Nesoutěžíme s „A brandy“, říká šéf české značky, která prodává odolné a seniorské mobily [video]

** Česká značka Evolveo funguje více než 10 let ** Zaměřuje se na vybrané segmenty elektroniky ** Vlajkovou lodí mezi smartphony je StrongPhone G4

24.  3.  2017 | Láska Jan | 9