Zákaznická péče Vodafone: nově i na Facebooku a Twitteru

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit také na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře mohou pokládat konkrétní dotazy týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat pětičlenný tým specialistů od února v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů bude k dispozici také na Twitteru a na YouTube. Pod záložkou „Zeptejte se“ zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. V podobném duchu se nesly také inovovace Centra péče na adrese pece.vodafone.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Nový formulář najdete na www.facebook.com/vodafoneCZ v záložce „Zeptejte se“

Témata článku: Vodafone, Sociální sítě, Twitter

12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • memphisto1986 24. 1. 2012 16:54:26
    Tak a uživatelé Jindrich CzJivo, Miroslav Babka, Roman Kanický, Petr...
  • Tomáš Růžička 24. 1. 2012 13:16:58
    Zjednodušeně řečeno VF má další dva způsoby jak sr*t na zákazníky...
  • czkeni 24. 1. 2012 13:02:41
    Vodafone se snazi, mel prvni samoobsluhu, ma emailovou peci, ma jako...
Určitě si přečtěte

ČTÚ se snaží posílit pozici paběrkujících virtuálů. „Velká trojka“ jim má snížit ceny za LTE

ČTÚ se snaží posílit pozici paběrkujících virtuálů. „Velká trojka“ jim má snížit ceny za LTE

** Velkoobchodní ceny za LTE jsou pro virtuály stále příliš vysoké ** Pokuta 2 miliony zatím dva ze tří operátorů ke zlevnění nemotivovala ** V krajním případě může ČTÚ odebrat vydražené LTE licence

19.  1.  2017 | Láska Jan | 12

Vodafone v lednu: levný Alcatel a na šest prstů slev [ceník]

Vodafone v lednu: levný Alcatel a na šest prstů slev [ceník]

** Nejvyšší lednová sleva ve výši 1 600 Kč padla na Xperii XZ od Sony ** O pár stovek zlevnily i brandované telefony Vodafone ** Za úpis na dva roky vám operátor ještě pár tisíc z ceny mobilu ubere

8.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

** Inovace zažily skvělý rok. ** Ale neplatí to pro všechny technologické vychytávky. ** Takto třináctku ne/šťastných sepsal server CNN.

3.  1.  2017 | E15.cz , Filipová Hana | 43

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

** Hlasový provoz na Štědrý den se výrazněji nelišil od běžného víkendu ** Klesá počet odeslaných SMS ** Jejich úlohu přebírají sociální sítě, messengery a částečně MMS

28.  12.  2016 | Láska Jan | 18

Aplikace Můj Vodafone je spyware. Podívejte se, co všechno sleduje a odesílá

Aplikace Můj Vodafone je spyware. Podívejte se, co všechno sleduje a odesílá

** Nevykrade vám bankovní konto, ale dělá víc, než Vodafone deklaruje ** Aplikace sleduje lokaci, konektivitu, používanost aplikací a další ** Data jsou anonymizovaná, přesto se Vodafone pohybuje v „šedé zóně“

19.  12.  2016 | Kůžel Filip | 43