Zákaznická péče Vodafone: nově i na Facebooku a Twitteru

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit také na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře mohou pokládat konkrétní dotazy týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat pětičlenný tým specialistů od února v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů bude k dispozici také na Twitteru a na YouTube. Pod záložkou „Zeptejte se“ zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání. V podobném duchu se nesly také inovovace Centra péče na adrese pece.vodafone.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Nový formulář najdete na www.facebook.com/vodafoneCZ v záložce „Zeptejte se“

Témata článku: Vodafone, Sociální sítě, Twitter

12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • memphisto1986 24. 1. 2012 16:54:26
    Tak a uživatelé Jindrich CzJivo, Miroslav Babka, Roman Kanický, Petr...
  • Tomáš Růžička 24. 1. 2012 13:16:58
    Zjednodušeně řečeno VF má další dva způsoby jak sr*t na zákazníky...
  • czkeni 24. 1. 2012 13:02:41
    Vodafone se snazi, mel prvni samoobsluhu, ma emailovou peci, ma jako...
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

Týden mobilně 361: Asus Zefone 3 Deluxe a dospívání českého LTE

** Vývoj LTE v Česku, to není jenom pokrývání. Jak se mění frekvence, technologie a co to znamená pro nákup nového telefonu? ** Předvedeme vám ZenFone 3 Deluxe, vlajkový model společnosti Asus ** Své neotřesitelné místo má také Mobilní pavlač

26.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

** Zavádíme nový termit. Operák je nepříliš dobrý operátor ** Kritizujeme dárek pro vozíčkáře. Jsme cyničtí, nebo je chyba jinde? ** Představíme vám krásný Xiaomi Mi Note 2

19.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34