Zaměstnanci Vodafonu posílají své benefity do Japonska

Zaměstnanci Vodafonu mohou posílat své benefitní body na pomoc Japonsku, kde před týdnem zemětřesení o síle 9,0 Richterovy škály vyvolalo tsunami. Každý zaměstnanec Vodafonu má ročně k dispozici 13 500 bodů, což odpovídá 13 500 korunám. Zaměstnanci mohou na pomoc Japonsku posílat buď jen část, nebo všechny své benefitní body. Ty se následně připíšou na účet některé z humanitárních organizací.

„Vodafone jako společensky odpovědná firma je vždy připraven rychle a flexibilně zareagovat na mimořádné události. Loni jsme ve velmi krátké době vytvořili sbírku na pomoc obětem zemětřesení na ostrově Haiti, nyní mohou zaměstnanci pro pomoc Japonsku využít své benefitní body,“ říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti ve Vodafone.

Benefitní body posílají zaměstnanci na účty třech humanitárních organizací, Armády spásy, Červeného kříže a Adry. Tyto organizace buď v místě přímo působí, nebo mají vybudovanou infrastrukturu, která jim umožňuje pomoc efektivně distribuovat.

Témata článku: Tiskové zprávy