3LiveShop: mezi e-shopem a kamenným obchodem

Nová generace nakupování si bere to lepší z obou světů. Pohodlí domova, rychlost, názornou grafiku i doporučení odborníka.
3LiveShop: mezi e-shopem a kamenným obchodem

Nakupování po internetu zná dnes asi každý. Lze v tomto odvětví docílit ještě nějakého zlepšení, nebo můžeme považovat stávající situaci za ideální? Co byste řekli živému prodavači na druhém „konci“, který by vás provedl celým nákupem a poradil s přesně tak, jak by to udělal při návštěvě kamenného obchodu? Přesně toto (a mnohé další) umí 3liveShop.

Švédský mobilní operátor „3“ si řekl, že by bylo vhodné ozvláštnit svůj internetový obchod. Chvilku si s tím lámal hlavu a pak vymyslel věc vskutku nevídanou, doplňkovou službu pro své potencionální zákazníky, díky níž mohou přes internet komunikovat přímo se zaměstnanci prodejny.

Klepněte pro větší obrázek 
(foto: Engadget)

Jak to v praxi funguje? Jednoduše. Sedíte klasicky za svým PC a nakupujete. Na druhém konci na vás ovšem nečeká strohý webový obchod, ale celé virtuální prostředí nově vniknuvšího obchodu. To se skládá ve zkratce z personálu prodejny a velmi sofistikovaného zařízení, které celou „show“ zprostředkovává. Vše se tak velmi podobá videokonferenci, notně vylepšené technickým zázemím.

Klepněte pro větší obrázek 
(foto: Orangedwarf)

Toto zařízení je velmi důmyslně postavený shluk zrcadel, multi-dotykových obrazovek, několika high-end fotoaparátů a na míru střiženého softwaru. Obsahuje velmi povedené a graficky názorné uživatelské rozhraní, postavené na technologii Flash a využívající multi-touch. Systém je schopen detekovat dotyky více prstů a zároveň umožňuje pracovat s nabízenými produkty, resp. jejich popisem a znázorněními, interaktivně. Objekty lze po displeji posouvat, otáčet, měnit jejich různé atributy (velikost, barva, atd.). Pamatujete film Minority Report? Podobně tohle vše, na straně prodejce, funguje. Vy jste pak vsazeni do role diváka, který si na „druhé straně“ vychutnává obchodní prezentaci.

Klepněte pro větší obrázek 
(foto Fhoke)

Že ještě nemáte jasný obraz, jak toto vše v praxi funguje? Pak vám určitě napoví následující video. Oprašte angličtinu a směle do něj.

Témata článku: Operátoři, Technologie

13 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jan Honza 12. 4. 2011 15:37:33
    Hadáte se jak 12tky ve výtahu či je to sp.erma.. ..ale nikdo nečumí do...
  • legnaw 12. 4. 2011 8:52:31
    k teme clanku: cela tato namaha smeruje len k jednemu, dotlacit zakaznika...
  • legnaw 12. 4. 2011 8:51:35
    potencionál je zastaralá forma slova... jeho novší tvar je...
Určitě si přečtěte

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

** Nová aliance v mobilním světě má modro-oranžovou barvu ** Spojenci mohou vzájemně využívat patenty i technologie ** Jak se ale budou prát na přesyceném trhu smartphonů?

19.  7.  2017 | Láska Jan | 14

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

** Technologie opět předběhla dobu ** Technologie autonomních vozů je stále pokročilejší ** Jenže na to není naprosto připravená dopravní legislativa

16.  7.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 2

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

Povedené vozítko: Koncepční rover NASA vypadá jako Batmobil

15.  7.  2017 | VTM.cz , Černý Jiří

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

Xiaomi není výrobce. Přečtěte si, jak funguje tenhle fenomén

** Xiaomi je fenomén a dělá věci jinak. ** Do zákulisí nás nechá nahlédnout odborník na čínský trh. ** Pojem „výrobce“ dnes neznamená, co si patrně myslíte.

12.  7.  2017 | Posejpal Jan | 29


komerční sdělení

Komerční sdělení