Aplikace od pojišťoven zkusilo 250 tisíc klientů

Vlastní aplikaci pro smartphony nabízí svým klientům osm z deseti nejvýznamnějších pojišťoven v Česku. Zatím si je podle zjištění deníku E15 vyzkoušelo téměř čtvrt milionu klientů. Například s pojišťovnou Allianz může uživatel získat různé slevy při tréninku průjezdů křižovatkami nebo projít školou smyku. Aplikace od ČPP zase pomůže při řešení dopravní nehody a Kooperativa pak prostřednictvím aplikace nabídne i dopravní zpravodajství.

Historicky první (a zatím patrně nejkomplexnější) aplikace z dílny české pojišťovny vznikla před více než dvěma roky, v březnu 2011. Uvedla ji Česká pojišťovna pod názvem Pojišťovna. Od té doby se počet jejích stažení blíží sto tisícům, aktivně ji využívá přes třicet tisíc lidí měsíčně. Ti si přes ni spravují smlouvy, přednostně volají na kontaktní centrum, sjednávají pojistky nebo hlásí pojistné události.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ukázka aplikace Pojišťovna

„Uživatelům je po dvou letech vývoje k dispozici již šestá verze. První variantu jsme však museli zvládnout připravit ve spolupráci s vývojářským studiem eMan asi za čtyři týdny,“ upřesnil mluvčí ČP Jan Marek, a to s ohledem na připravenou reklamní kampaň. V jejím rámci ČP podporuje rozšíření aplikace i tím, že klientům nabízí u nejvyšších variant pojistek chytrý telefon, v němž je aplikace předinstalována. Na podzim má vyjít její další verze.

Diskuze (4) Další článek: Fanoušci na Facebooku vybírali nejpopulárnější HTC [infografika]

Témata článku: , Klient, Aplikace, Allianz, Kontaktní centrum, Česká pojišťovna, Tis, Dopravní nehody, Tisíc