Apple pokračuje v kampani, kterou chce na systém iOS nalákat ty uživatele, kteří dnes používají „jiné“ platformy. Mezi řádky je zcela jistě myšlen Android, což je dnes jeho jediná konkurenční platforma. V první reklamě Apple srovnává svůj a „váš“ aplikační obchod, který je označen jako potenciálně nebezpečný. Aplikace tak doslova vybuchují před očima.
Srovnávací reklama AppStoru a vašeho obchodu s aplikacemi:
Ve druhé reklamě si Apple utahuje z pořizování portrétových fotografií. Na iPhonu vyzdvihuje režim Portrait Lightning a srovnává s neexistujícím adekvátním režimem na Androidu. Nezdá se nám však, že konkrétně tato funkce přetáhne stávající uživatele Androidu na iOS. Už jen z pohledu základních vlastností a rozdílů obou platforem.
Reklama Applu na focení v režimu Portrait Lightning:
Přesvědčily vás reklamy o okamžitém přechodu z Androidu na iOS nebo jste se stávající platformou spokojeni?