34 tisíc log pro čtenáře časopisu Mobility

Brno, 11. prosince 2002 - Přesně 34 113 obrázkových log si na své mobilní telefony poslali čtenáři listopadového čísla měsíčníku Mobility. Využili speciální nabídky časopisu „Logo na váš mobil zdarma“.

„Víme, že máme širokou a aktivní čtenářskou základnu. Na námi vyhlašované soutěže odpovídá textovou zprávou typicky kolem dvaceti tisíc čtenářů, v anketě Nejlepší mobil 2002 hlasovalo více než pětatřicet tisíc osob,“ říká Marek Lutonský, šéfredaktor měsíčníku Mobility. „Zájem o loga v listopadových Mobilitách nás ale překvapil.“

Listopadové Mobility obsahovaly speciální kód rozdělený na několik částí. Čtenáři museli tento kód najít a složit, teprve pomocí něho si mohli objednat logo na mobil. Na výběr měli například čertíka, hada nebo oblíbenou želvu. A samozřejmě logo časopisu Mobility. Na jedno telefonní číslo šlo poslat pouze jedno logo.

Akce proběhla ve spolupráci časopisu Mobility a služby :-) mojelogowww.mojelogo.cz – specializující se na zábavné mobilní projekty založené na SMS, WAPu a javových aplikacích.

Mobility, měsíčník pro m-generation, jsou nejprodávanější časopis o mobilních telefonech. Měsíčně prodají 37 455 výtisků. Konkurenční magazín Mobil prodá podle auditu ABC ČR 24 218 výtisků (údaje za září 2002). Mobility jsou titulem vydavatelství Computer Press.

Slovo „m-generation“ označuje perspektivní skupinu konzumentů mobilních technologií. Aktivně žijí, pracují, sportují a baví se. Jejich náročný životní styl dokonale využije všech výhod slovního spojení „být mobilní“. Již nyní udávají krok a není pochyb o tom, že budou hlavními konzumenty nastávajících technologických novinek.

Témata článku: Časopis, Mobil, Tisíc